Stazzu di parchet board

Parchet hè una di e più scelti per l'aghjustà u pianu. Per ghjornu, ùn avete bisognu nant'à e uttene di costu o cunniscenze in u campu di a custruzione. A cola è l'altri materiali sò sempre in u rigistru pò esse truvatu in ogni locale di a cultura. Ci hè parechje modi di stille un parquet board da l'altare di Natale di Natale è Diagonal, à i tecnichi più complexi. Sì avete fattu fà tuttu u travagliu, vi puderete avè preferitu à u metudu più simplice. Per bisognu avemu da cunsiderà cumu si mette un parchet di u tipu di bambù .

Tecnulugia di u sticci una parchet board

  1. Comu regula, apprufittendu direttamente in u duminiu concreto. Aduprà terreni autoniventendu alcunificà a so qualità.
  2. Dopu chì u pavone hè tutale cumpletu, puderete prucede cù a strada sussurna di u sticcu. Da a cima di u pianu, facemu un sustrato speciali. U so gruixu hè 3 mm, un sustrato tali sèrvenu com a insulatori, per quandu chì, quandu caminava o cumincia l'ogetti in u pianu ùn ùn senti micca un sonu caracteristicu. U mumentu si vende in rotuli, a lametta trà ognuna ponia una joint stretta in a giunta è sò stati cun cinta adhesiva.
  3. Cumu stu modu di mettere una parchet, u travagliu accumene da u muru. A distanza trà e tavule è u muru hà da circa 15 cm. Per questu, i spaccatura hè falata. Cumplementu, cù u crescenu di u spaziu di l'abitudine, l'intrattenimentu stessu criscinu. Se a lunghizza di u muru hè di circa 8 metri, a distanza hè 16 mm.
  4. A tecnulugia di etere una parchet hè largamente torna da a lucazione di a finestra è a forma di l'abitazione. Se l'abitazione hè squadra, i ghjorni sò generalmente stati dispostu in a direzzione di u lume da a finestra. Per u alloghju per u bordu, u locu vicinu à u latu curtu hè scrittu generalmente.
  5. Quandu u funziunamentu, u soluzione vene solu entre i tavulati, cù u pianu è i muri ùn ci hè micca una rígida linea. Pudemu u primu prugettu cù a manca ghjusta à fronte à a cantone di a cantone, cuntinuate a fila per u muru. Tipicamenti, per i spettaculi tipichi, dui o trè pane si sò abbastanza. U cuttere extra, piglià in contu a distanza di 15 cm.
  6. Pundu à u puntu impurtante cumu si prisentà a parchet board: u cut cutse hè sempre in fronte à u muru, è i tavule sò cunnette solu in i ranchi tecnulogichi.
  7. Glue per chì una parchetta ogni coppiu vi prupone u so propiu o cunsigliere parechje alternattivi. A cola hè appiicata à u largu è i chjavi lonzitudinei. Dopu d'appruvà una strata di compilazione adattazione hè necessariu di cunnetta u pezzu cù dui pignotti di a fila previa è di scanzari un pocu. In u risultatu, u cungu eccessu sarà da l'esternu, averemu sguassà immediatamente cù ragli.
  8. Hè assai impurtante di colpriddà corremente, perchè a forza di a struttura sana dipende. Ùn mai opera u marteddu direttamentu nantu à u vostru pianu stessu. Per queste opere ùn ci hè un doboynik llamado. L'ultima fila di laziu cù un martellu ùn sarà micca travagliatu, quì hè aduprate un corpu di metallo.
  9. U straps speziale sò stati più strette per i togei. Quessi cintinari sò nicissati per i primi dui fila per fà una unità solu di elli. E rigali cunnettebbenu fraschi, chì anu aghjatu i tàvule è sprime l'exceppie cola.
  10. Quandu travaglianu, ghjunghjite u prublema di deformazione. Aprire après la quinta fila, l'estremità di i tavulini accumincianu a risaltu in altizza, anu da esse pressatu cù una carica.
  11. A prima fila hà avemu principiatu cù u cartulare tutale, aduprate u sicondu pò esse accuminzatu cù a poda. Intra i junzioni da a fila adjacente, a distanza ùn deve micca menu di 50 cm.
  12. Quandu u tile hè pronto, pudete piglià a stallazione di corne.
  13. L'ultima tappa hè a stallazione di una pale speciale frà u nostru parchet di pezzu è a tappa ad adjente.
  14. Questa opzione per una paratura hè una di a più simplice. U risultatu finali hè assai armoniu, è un novu in u cummerciale di a cumerciu pò esse rializà à u travagliu.