Mahamityunjaya mantra

Ci hè un gran numaru di mantras chì aiutanu à pruteggià di u malu è diversi suffressioni, ma u mantra Mahamrityunjaya, a morte cunquista, hè cunsideratu cum'è u più forte è più efficace.

Per ognunu in u so modu. Qualchissia pò esse ridutta di una malatia seriu, qualcunu pò derroti di prublemi. In generale, stu mantra hè una curazione per u malu universale. Hà aiuta ancu aiutà tutti i pratichi à cunnosci. Questa conscienza deep, infinita hè presente in tutta a persona. Lee hè permessu à ogni mumentu è in ogni locu.

Storia di u Mantra

U Mantra Mahamrityunjaya appare in l'età Vedic. In a legenda hè dichjaratu chì in u boscu campava San Mriakanda è a so moglia Marudvati. Ùn avianu micca figlioli, è stanu in l'speranza di sempre procreating. Signore Shiva sintì a so prichera è i invitò à fà scelte:

In u risultatu, a coppia hà sceltu a prima opzione, è prestu prestu un zitellu chjamatu Markandeya. Quandu u tempu passava, u zitellu criscinu, è i so parenti praticavanu à u cuntrattu cù Shiva. Ogni annu, Markandeya hà cultivatu in yoga è in u 16 anni anniversariu fù intrutu in u tèmpiu è pricava. U diu di a morte Yamaraja hè vinutu à piglià, ma u zitellu ùn averebbe sottumessu, abbandunò u lingam è pricava. Yamaraj tira un loop of death, è hà strappatu u lingam, chì inviertu a Shiva è u tumbu. In u risultatu, Markadea stete sottu a prutezzione di Shiva per sempre ghjovanu. Finu a ora, u spiritu di un zitellu hè presente in l'universu è aiuta à i persone per truvà un modu ghjusta. Hè cumu si appareva u mantra mahramityunjaya, chì aiuta à scunfighja a morte.

U testu di u mantra Mahamirijanjan sò dinò:

AUM TRIYAMBAKAM YAJAMAHE

SUGANDHIM PUSHTI VARDHANAM

URVARUKAMIVA BANDHANAN

MARITHOR MUKISH MAMRITIS

Makhamrityunjaya Mantra Translation

"Ohh! Adurà u Trifariu Signore Siva, u Fragranza, u Porta di Bona! Destruzzione di i liami di nascita è morte. Da maghju ci libbremu di morte per ingannà di a Immortalità!

Oghje in India, quandu u ghjocu chiuve un annu, stu mantra sacru hè chjamatu per ellu assai volte. À questu ci hè equitu à a benedizzione è a una vita longa, sana è felice. Un gran numaru di indiani longu di a so vita canta à stu mantra, particularmente in a vichjàia, per preparà per u periodu di transizione. Inoltre, pudete leghje sta mantra per i persone chì necessitanu aiutu.