Primavera in 2013

I mudelli di moda sò nicissati per ogni picciotta per cumpendà in armunia l'imagine creada. In a nova tempesta di a primavera di u 2013, e stivali di i stivelli sò una tendenza brillanti chì aiuta à l'apparenza femina incredibile sexy è additivu.

Stivali di moda in 2013

In u primu postu sò stivali di moda cun un casu, u bagnu di quale hà una forma diretta chì s'assumiglia à una pipa. Stu tipu di calzola aghjunghjera una flurite aristucratica à l'imaghjini è à u stessu tempu pruteghja perfetta da u clima. A nova tendenza staggine di u 2013 hè cunsiderata cum'è stivali senza punillu, supplementate da una casella originale, chì ciiscinu sana u librettu à u taleddu. Tali shoes si pò adornate cù: zipper, siehe masivali originali, siechi grossi o cordone.

Ùn menu modèlii sò suede jackboots, chì fermanu attacca u pede. Ddi tali mudelli fermenu assai stylish e raffinati nantu à un stud alto è nantu à una sola lisca. U benefiziu di stu tipu di calzature hè a so capacità di armonizà cù e diverse imagine. Stampa di u moddu Suede di e cullezzione di u 2013, com'è regula, sò adattati solu per u tempu seccu, o pè e zitelli cù i so propiu carru.

In i cullezzione di molti disinfettori, pudete veddi stivali di tulipani, chì sò carattarizati da un collarè largu, suprattuttu nantu à u ghjinochju. Flirtatoriu, assicurata perfetta à a pierna, sti stivali sò assai cunigressi di diventà è anu avè acquistatu furmulanza creativa da u rapprisentanu di a bella meza di l'umanità. Stivelli di moda, stivali-tulipu pò esse usatu cun un pesu elevatu è cù un collar impannillaru.

Probabilmente, assai donne di moda stanu stupiti, ma sò stili di moda nantu à u focu chiaru in questa primavera? A risposta hè sì, per suprattuttu! Inoltre, ponu esse cum'è incridati, o dirittamenti. In più, hè longu pruvucatu chì questu tipu di calzature visualmente ùn solu longu a figura, ma ancu alzà, è rigalu di i pedicultori.

E straccati di culori è stuzzichi, presentati da parechji famusi disinatori di moda in a cullizzioni di u 2013, aiutanu à creà una imagine di coqueteria è ludità. Tali mudelli anu una impegita brillanti è i decorazioni in a forma di arcu è cilesti.

Hè assai uriginali sò e stivali di e stivelli di e cullezzione di u 2013 fatte cù strapelli nantu à forma di mudelli peculiare è intravessu in u stil romain. Tali mudelli di stivalini ùn sò micca pratichi in tempore chjucu, ma assai strattuali è extravagantemente avarà à guardà nantu à un ghjornu di luci sole.

Parechje sò ancu interessate chì quelli colori di stivaletti seranu a moda di sta stagione? Hè un modu principarmenti un culore chjaru è nero. Sò cunziddati cunvince grazia à una combinazione cù quasi tutte e vistimenti, è ùn ne ùn precisanu micca cumpunente per l'armunia.

Cosa da aduprà stivali in u 2013?

Una combinazione ideale hè u botta cun un vestitu chì aperta i ghjinochji. In particulare cù e stivali chì anu un nasu scontu è micca un largu bootleg. Pantysmi in questu casu sò esse selezziunati monofonii, micca trasparenti è cumbinati à u lume cù u stivali.

A fascia hè ancu perfetta cun bundanza di u primu stivali di i cullezzione di primavera-estiu 2013. U selezziunale, hè megliu dà preferenza à un mudellu di tulumeu longu, per esempiu, una falda recta chì finisci un pocu sopra à u ghjinochju, o un faldesore cù una longu à u ghjinochju. Ricurdativi chì un modellu pocu chjete in cumbinazioni cù i stivali seranu simili, ma troppu longu - rough.

I più populari sò ancu cunbinati di stivali cù i vandale di strappi. Nanzu deve esse troppu vistimentu longu, per esempiu: cammisa, cardigan, sweater. Quessi stivali stanu assai aggradèvuli cù shorts di tela densu è tunizii.