Cumu tornu l'ex-maritu?

Divorciu stessu hè una situazione stressanti, displeziu per i spunenti. Ma hè diventatu particularmente doloroso, se unu di i cagiuni anu sentitu per l'altru, ùn anu micca sparatu è ùn sò micca enfasi in tuttu. Cosa da fà chì a separazione da u so maritu per voi hè simpaticamenti micca pussibule è cumu rigurne l'ex-maritu è ​​custruiscenu novu da a felicità di a famiglia - dopu in l'articulu.

Cumu tornu à u maritu à una famiglia - psicoluggìa

A cosa principale hè di capisce chì tipu di sentimenti sò avè u vostru maritu. Fà chì questu ùn hè micca l'amore, ma l'affettu, un costume hà sviluppatu nantu à l'anni di vita di famiglia. In quellu casu, averia megliu per falla. Dopu tuttu, forsi a mantene in nostri cori a ricordi di a felicità passata, ùn avemu micca in una nova felicità chì saldarà più vividi.

Ma si veramenti amanu u vostru ex-maritu è ​​ùn pensate micca a vostra vita senza ellu, site di purtà a lotta per a felicità. U primu passu nantu à a strada di u ritornu un ex-maritu doppu un divorziu hè solu un core di parlà. Truvà cun ellu è franchemente in discussione a vostra rilazione, pruvà à cumprenderà quandu è quandu era sbagliatu. Dopu à a cunveglia, pudete capisce chì cumandassi. Forsi, l'anzianu riittarà da dì chì ellu ùn vole ancu di pruvà di rinviviscia a relazione. In quellu casu, pudete avè u reticientu. Ma s'ellu capisce chì ùn hè micca impughitu pruvà novu à rinviviscia a relazione, analizà i sbagli di u passatu è pruvate micca d'avà.

Una altra pregunta hè se sè micca interessatu à cumu da turnà un ex maritu, s'ellu hà digià maritatu. Certu, sentimenti per ellu sò impurtanti, ma siccomu u matrimoniu hè a felicità di dui, hè necessariu di penserà micca solu di u propiu stessu, ma ancu di i so sentimenti . Dopu tuttu, pò ancu esse chì l'ex maritu hà digià sappiutu a so felicità è avete averà ancu pruvalla à campà.

A vita hè sempri china di sorpresa inesperu è a vostra felicità hè stata vultata in un locu spavintu di a curva, è site tutta nantu à u puntu. Allura puderebbe esse capace di capisce quandu si pena di lotta è tentativu, è quandu - per fighjà è vai.