Mariage in a ghjesgia: règule

Oghje, certi pare pare decide casare. Ci hè parechje motivi per questu quì, è una di e cose principali hè tremendu davanti à u sacramentu, perchè a matrimoniu hà primurendu significatu spirituali. Ma perchè u prucessu di e casu ùn hè micca cusì frequente, nimu ùn sanu chì règuli di a so cummandu à a chjesa, ciò chì tocca à a festa è cumu si passa. I sparti in u sapientu deve esse cumplettata, è dunqua noi tratta di e reguli basi di a matrimoniia in a chjera.

Quandu hè a vuta?

Ci sò règuli, se micca cumpritu, a matrimoniu in a ghjesgia ùn sarà micca:

  1. Ùn hè permessu di spusà più di 3 volte.
  2. E persone chì anu in una relazione estrema (finu à 4 passi) ùn pudemu micca maritari. Cù u parranaghju spirituali - u cumpagnu è u padrunu, u godparent è u fratellu, a festa hè ancu micca permessa.
  3. A sposa ùn hè impussibule se a sposa diventate à l'atheist è si maritanu per ragioni stranuti.
  4. Ùn si spuntaranu un coppiu si unu di elle ùn hè micca batteziatu è ùn vole micca fatti battizà davanti à u matrimoniu o chì prufissanu una altra fede.
  5. S'ellu unu di i cungunti futuri hè maritata (civile o ecclesiastiche). A civile hè stata cunclusa, è in u matrimoniu churchu, hè bisognu di circà l'autorizazione di u bishop per dissolve è cuncludi un novu.
  6. A matrimoniu hè realizatu dopu à u registru statale di u matrimoniu.

Chì avete bisognu à un vutu à a chjesa?

Durante a preparazione per u casu ùn avete micca bisognu di e seguenti cose:

  1. U vestitu per a castagnera duverà esse modestu - senza un neckline in profonda è taglije, i brazzu è i ghjambii sò chjusi. Inoltre, sicondu a tradizione, u vestutu di vestitori devi avè un trenu, hè cunsideratu, più u più trenu, u più happu a vita casata serà. E, sicuru, l'armata di a nozone deve esse supplementatu cun un velu.
  2. Anelli di e casate, chì deve esse dati in anticipu per cunsecrate u prete. Prima, i aneddu ùn erani diffirenti - doru (sole) per u maritu è ​​l'argentu (luna) per a mòglia. Avà sta tradizione hè micca adiratu.
  3. Perchè i novu venenu necessariu di crucià e cruci.
  4. Pigliarà una spugna o un pezzu di biancu nantu à quale i caseri stallanu.
  5. Siccomu a festa di a matrimoniu hè prestu un bellu pezzu, ùn valuta à cura di i scarpi còmili.
  6. Durante a matrimoniu, a sposa è u sposu cuntene ieddi, anu devenu esse cunsigliatu.

Chì deve fà facciutu prima di a matrimoniu?

Sè sicuru, assai anu preoccuvati cun a quistione di a preparazione di u casanu, perchè ùn hè micca solu a purità di a vistura chì hè impurtante. Oghje, a castità di corona ùn hè micca più necessaria, ma prima di u sacramentu di qualchi cosa averebbe astu. Allora u ghjornu di a festa, annunzià à a meza ghjurnata, avete da ripruduce à e cummerciu sessuale, l'alimentu, l'alcoolate è u fume. In a chjesa u ghjovanu cunfèsenu è ricivete a cummunione, dopu a quale si cambienu in vestiti di u casu.

Cumu hè a festa di a matrimoniu?

Hè, sicuru, impussibile di scumrite bè a festa di a nuvella, è ùn hè micca necessariu - tutta a bellezza è a sacruità di a ceremma pò esse entrenda solu dopu a passà stu sacramentu. Ma qualchi punti anu da esse accunciatu. Per esempiu, hè impurtante cunnosce quantu longa a pigliazione di u matrimoniu. U tempu di u ritu ùn hè micca menu di 40 minuti. Questu hè dovutu à u fattu chì a cumpagnia è a matrimoniu sò oghji raggruppati, mentri ch'elli avianu sti ritimi eranu stati in parechji volte. Cusì, avete bisognu di pensà micca solu di i scarmi còmodi, ma dinò di i cilesti altìssimi è forti altri - anu a mantene a corona nantu à i capi di a casale.

U primu hè a ceremonia di betrothèsimu, à u principiu u prete brusta vetori per i ghjovani, cusì a bride hà bisognu di fà o micca piglià u bouquet à a chjesa o dà à un altru durante un certu tempu. Dopu à u betrothale, i cungombanti futuri andonu à u centru di u tempiu, induve u sacramentu di u casu hè stallatu. Allora segui u recettu di e preghje, l'imposition di coralli in i capi di u ghjovanu. Un pappu di vinu hè purtatu à u palcuscenu, chì simbulizeghja tutti i mossi è l'alegri di a vita di famiglia, è u vinu sippitò trè volte in piccule sips. A festa di a nuvella finisci cù u passaghju di i cagioli à l'analogu è a lettura di u prete di l'edificazione.