Doti di a sposa

Ancu i nostri albitori, è parechji mariani anu ancu cuminciatu di cullitteghjanu doti per a so figliola quasi da u tempu di u so nàscita. Avà, tali cullizzioni hanu perdutu a so rilevanza - tuttu ponu cumprà in un ghjornu, se ci hè soldi. Perchè ùn tutti ùn sà quantu hè una doti, chì sta parolla hè scritta, induve hè stressed.

Qual hè una dote?

U stress in a parola "dote" hè cascatu nantu à a secunna sìllabia. A parola "dote" vene da a parolla "attache, aghjunghje", perchè u significatu di a parolla sia accittabile è senza esplicazioni supplementari. Doti, questu hè chì a moglia porta a casa di u so maritu, di ciò chì hà ricuminata a vita di una ghjovana famiglia.

Dowry moglie di i slaves antichi

In l'Antichi Slaves, a dote di a so donna era una cundizione indispensabile per esse maritata. In a Russia, trattatu assai seriu à questu tempu - a dote hè stata preparata da a ragazza, in tuttu a so vita, mette in un cofte separatu. E avutu a cocilu assai, solu à a vistura di a matrimoniu, u mo amatu, a sposa aveva preparà più di 30 table-tappe bordati è towel. Inoltre, a sposa aveva preparà correzzione è scumpani di towels cum'è un rigalu per a famiglia di u groom è u groom stessu. Moltu assai attenzioni era pagata à decorazione u casanu. E ogni picciotta avia bisognu à fà una ragazza (basta) prima di u matrimoniu, chì hà datu à i zitelli per i ghjucassi. Da u travagliu di e donne nantu à a preparazione di doti, ùn ci hè micca liberatu u boyarsu o principesi figlioli. À u cuntrariu, i surnamesi di "netkha" è "nepryaha" eranu unu di a più offensiva per i adolescenti.

A lista di doti era obligatorale, chì, in u trasportu di e cose à a casa di u maritu, era guardatu da a mamma di a sposa è u matchmaker. U sposu hà ancu avutu un duru tempu, ci era quessa cum'è un rescanu di a dote di una sposa. Cu stu pagamentu, u sposu assicurò l'integrità di e doti in a manifestazione di a so prima morte.

Cumparammu doti in u novu

Hè chjaru chì avà ùn avemu micca parlatu di tedesciole e brocchettiti à manu: tutti pò esse compri pronti, ma chì tutti bisognu di sapè ùn tutti ùn sapianu. A strada, nantu à a doti artighjanali, se a vuta hè naziunale, puderebbene succede. Per esempiu, in a dote di a sposa i Kazakiani devendenu circa 5 corps e corpesh - mantas e colti oddi. Se a casale ùn hà micca un caratteru naziunale, u novu pò pudere bè cù l'analogii acquistati.

Allora, chì hè cumpratu in a doti moderna di a sposa? A lista di e cose pò esse grandi grande, in generale a sposa pò piglià qualse ciò chì pensa necessariu. Ma hè aggradèvule per avè un postu doti i seguenti cose.

  1. Rulenti. U disignu di u cambiariu hè impurtante, ma chì hè u so centru? Di sicuru, u maritu chjamatu. Cusì, cumprendi a ropa di lezioni in a vostra dote, pudete creà l'intesta di u vostru còmpiu.
  2. Underwear, nightgown (pijama), bata. Per creà l'umore à u maritu stu cose aiuta ancu, per esegumente, sceltu, vigilia, chì tuttu era bellu è sessuale abbastanza.
  3. Asciugamani in bagnu. Avarete bisognu di bagnu, tocanu cù manu di bagnu è di gaddini o tovaglioli di pezzi per i visitori.
  4. Tappeti, servilliti. Hè bisognu à piglià 2-3 tressi, è culurite, in u tonu di u tovaglia, napoleoni di lino. A necessità di coglie a tavulera pò esse longu prima u primu viaghju di famiglia à a buttone, dunque hè megliu preparà in anticipu, per ùn avè micca toccu à i quelli invitati in a riti di terra.
  5. Tableware. A acquaghjola, circate micca solu in bellezza, ma ancu in praticevule. In i casu estremi, pudete piglià 2 settimane - per l'usanza ogni ghjornu, è pè e vacanze.