Cate Blanchett è Rooney Mara

Rooney Mara è Cate Blanchett diventonu a principali eroine di u dramma "Carol" da u famosu direttur Todd Haynes. L'estremu di a pintura hè stata a maghju in u 2015 in u Festival di Film di Cannes . I critici analizenu u so splendore brillanti di Rooney in a nomina "a Best Actress", è a seconda "Palm Branch d'Oro" hè stata pigliata da Todd Haynes. Hà ricivutu u premiu per i temi LGBT in u cinema.

U rapportu trà Rooney Mara è Cate Blanchett

In questa film, l'attrìzia deve parechje davanti à l'audienza in un novu rolu. Uneasy circumstances of life and disappointment deep bring together a young saleswoman and a noble woman married, è i purtemu inseme per ùn esse micca esse solu esse chjamati amici. A seriità di a relazione trà l'eroineini di Rooney Mara è Cate Blanchett ùn parle micca sperimenti emutivu, ma sensu è scopi erotichi frani.

A strada, assai attorii ammettinu chì quandu anu da toccu in such episodii inturniati, sentenu a vargogna. Ma Rooney è Kate anu mantatu in alta. Allora in una di l'entrevista, Rooney Mara cunfissivu chì hà apprezzatu Kate Blanchett è longu sònniu di stà cun ella nantu à u listessu settore. Inoltre, l'attrìzia hà avè parechje impressioni di scena cinematografica eròtica, hà dettu, grazi à a prufessione di Kate, "momenti di rivelazione" sò stati riuniti è facilamente.

Leghje ancu

A so opirazione di travaglià cù Rooney Mara in a film "Carol" partitu cù i fanciulli è Cate Blanchett. L'attrìzia sustene chì hè stata prufonda di l'esperimenti di a so heroina, chì hè sopra à e so sentimenti ignurati per u so amicu, è l'ansietà per a so diferenza d'età è u rejetiu di a so retazione di a società. In quantu à scena eròtica, Kate hà dettu chì ùn hà sappiutu nisuna vergogazioni è intrigue durante u filamentu. Fà chì questu era facilitatu da una discussione franca di ogni episodiu cù u direttore è una relazione cunfidente cù u culleghju Rooney Mara.