Charlie Sheen pruecene à u Enquirer Nazionale, accusendu di seducintà un attore di 13 anni

L'altru ghjornu diventò chì l'attuali Charlie Sheen preparò una demanda in contru l'edizione di u US di u Enquirer Nazionale. In i so pagine u mesi passatu duie scandalous material.

Questu in u distanti 1984 in u settore di a film "Lucas" ci era un criminu. Charlie Sheen, di 19 anni, s'infilcà à relazioni intimi 13 anni, u so cumpagnu in a film Corey Haym. Hè stata dichja da un amicu struitu di u Guy Dominic Braskie.

Charlie Sheen rapitu 13 anni Corey Haim nantu à u settore di u filmu Lucas, amicu di l'attu muvimentu finatu à pretensione https://t.co/lJYQ7QQLKc pic.twitter.com/kXxazY2N17

- Daily Celebrity Mail (@DailyMailCeleb) u 8 di Novembre, 2017

Appena, Shin necessitava tempu per cullà i so pensamentu è andà à a ghjustizia. Ovveriamente, crede ch'eddu sera capaci di difenda a so innocenza è ottene cumpensazione per libellà.

Case senza statutu di limitazioni

Un amicu di Corey Hayma è annunziatu chì a tragedia chì avia fattu cù ellu influene a vita sana di u ghjovanu attore. In fattu, l'attu di Shin assassinò u ghjovanu! In fattu, per l'sperienza, ellu addivintau addicti à drogi, chì hà purtatu à a so morte in u 2010 da una sobredosi di droga.

In l'affirmazioni di u patronu hè scrittu chì a publicazione utilizava l'informazioni abusiva à Charlie Sheen solu per guadagnà u soldi.

Leghje ancu

Media Americana Inc., chì ghjè propiu u tabloid, riabiliteva cun tranquillamente à sta nutizia. I so rapprisintanti dìssenu chì sò pronti à scuntrà cù l'attore in u tribunale.