17 storii nantu à chì i posti maleducati nantu à Internet pò spoofe la vita

Parechje persone chì pubblicanu un altru post in una reta soia ùn pensanu micca chì l'altri pòpani pudemu percive in u so modu, è questu puderà causà consegne incontestabili. Questu pò esse seen mittendu i stati reale di e persone chì anu scupertu sta situazione.

I riti suciali ponu esse cunsideratu un diario apertu, induve, in fattu, una persona pò scrive nunda, ma si deve esse cumpresu chì l'altri leanu è u testu scrittu pò offend è offend. Comu esempiu, ci sò parechje situazioni chì u viaghju in i redes sofiali avianu un impattu negativu nantu à a reputazione di una persona è anu anu anch'ellu à a so carrera. Sì, è questu hè ancu.

1. Violazione di a subordinazione in funzione

L'Attore Charlie Sheen hè cunnisciutu per u so cumpurtamentu scandalu, chì ellu mostra nantu à a so pagina di a risidazione suciale. In 2011 hà scrittu un postu in ellu insultò u pruduttori di a serie "Dui è i mi omi", in quale era in questu tempu implicatu in unu di i roli principali. Shin chjamò un piacè, è questu ùn passava in bigtoni, cum'è l'attore hè statu rapidamente dispiratu da u prugettu. Puderaghju se Charlie sintia chì una parolla perdiu u filminatu chì l'hà fattu in quellu tempu l'attore più elevatu di a serie.

2. In u travagliu - micca rete suciale

Sò da i so posti in rete sociale, micca solu pùblicu, ma ancu di u populu corrente. Un esempiu hè a storia di un maestru di 19 anni di l'Arizona. Mentri travagliava in lu kindergarten, hà pigliatu una photo nantu à u fondu di u vestu di i zitelli, chì mostrava u so dettu mediu. Ellu firmau a stampa cum'è cusì: "Jureghje, Amore i zitelli". L'amichi chjappu à questu postu, ma a polizia ùn hà micca apprezzatu l'umore. Comu u risultatu, un maestru era alluratu à capiscenu s'ellu avia publicatu photographii di i so pupuluzzi in a rete senza u permessu di i so genitori. A gestione di kindergarten hà rispondeu ancu à u postu è dimustrava u maestru, argumentendu chì in u tempu di travagliu hè necessariu attentu à i zitelli, nò u telefunu.

3. Un humor successivo di football

A pagina ufficiale di u club di football di Mosca "Spartak" in Twitter pubblicò un video in u quale u difensore di u squadru tira à u collegu di u Brasili, esercitivi di furmazioni in furmazione. A secùnea di video hè cumandata da a frasa "Vedi cumu si i chocolatini fòru in u sole". Dopu un pocu tempu, u post era sguassatu, è a gestione di u club induve una perdulzione ufficiale per u frattu. E averebbii negativu di u club anu aghjustatu - numerosi pubblicazioni principali è u canali di televisione di a forza esercitiva pubblicatu nantu à i so siti siti devastanti chì accusavanu Spartak di racismu.

4. Parola permessa - "n-parola"

In l'America, datu l'attitudine negativa à u racisimu, hè statu inventatu un eufemisimu - "n-parola", chì si usa in situ situ chì unu di i praticidi pubblich offerti contr'à i Stati Uniti Afghani. Questa situazione in a maiò parte di casi non esiste senza l'attenzione publica. Cusì, in u 2013, u presentatori è u cumpagnu americanu Paul Dean, da u usu frekwenti di Twitter di quella n-parola, hè stata privata di u so stessu salottu culinariu, in sparti discrizzioni numerosi.

5. L'accusazione chì cose u travagliu

In u 2009, dopu una retechjata successu cù Cisco, u Connor Riley americanu nantu à a pagina in a reta di a sociale vulianu cumminà cù tutta sta nova. In u risultatu, hà postu u post: "Cisco offe un postu di travagliu! Avemu bisognu à evaluà si i salari grassà di a longa strada in San Jose è u costu di u travagliu odiatu ". Appena, a zitella ùn pensa micca chì i so altri impieghalli pudianu leghje u so postu, finu à avendu un cumitatu sottu à ellu: "Ci hè necessariu di trasmettà i vostri parole à a persona chì hà cunnisciutu l'entrevista, chì hà ovveru chì sia à sapete chì avete oghje l'travagliu chì avete ricevutu". In cunziguenza, Connor hè divintatu mai un empleu Cisco. Eccu vò queste dite: sè ùn avete micca bellu, ùn hè megliu ùn pruvà à fà.

6. Pensamentu politichi falluti

Spessu per i so posti in i redes sociais, i puliticani sò ancu. Per esempiu, dui politichi tudischi, Beatriz von Storch è Alice Weidel, chì anu ripetutu l'intestazioni islamofobii in i so posti: chjamà a pupulazione musulmana "gangster" è "barbarian". In u risultatu, i auturizati spicializate apertenu una storia di questa materia, è ancu e donne face a pezze seriu è amministrativu seriu.

7. Scandalu racista in u mondu di a moda

Ulyana Sergeenko mandò invitazioni à u so show in a Week di Moda in Parigi, una di quale si truvò à a so amica Miroslava Dume. A zitella in a so "storia" hà dimustratu l'invitu, chì era firmatu da a frase da a canzone Kanye West è Jay Zee: "To My Niggas in Paris". Parechji vitture insultati à sta inscription, è accusavanu à e donne di racismu. A Duma eliminò immediatamente u post, è publicò una perdone nantu à a so pagina. U stessu hà fattu u designer Ulyana Sergeenko, chì spiegà chì questu hè solu quistione di a so canzone prediletti, senza alcunu subitu. Questu ùn avianu micca aiutu per evità u cunsiquenzi: Duma Miroslava fu esclusata da u foru di direttori di a so edizione creata per i matri Totti è a nova coleczione di Ulyana Sergeenko ùn era micca coperta in assai pubblicazioni stranieri di moda.

8. Umorismo, chì ghjè veramente fora di u locu

L'attu di cummedia, Gilbert Gottfried nantu à a so pagina pubbricau una seria di tweets in quale aduprata una belli trà u terrimotu è u tsunami in Giappone. I belli ùn longu assai, postu chì una ore dopu a so pubblicazione fù caccatu da l'associazione transnazzjonali pace Aflac. A cumpagnia accunciò ufficialmenti chì i posti di l'ex empleate ùn anu micca riflettendu i pinsamenti è sentenzi di l'urganizazione. In più, Aflac Duck donò $ 1,2 miliuna per eliminà l'effetti di u terrimotu.

9. Ecosse destruzzione di u passatu

U mudellu britannicu di l'urighjini pakistiani Amen Khan hà una incredibile opportunità per esse u primu mudellu in u hiyab, chì face a faccia di l'empresa L'Oreal. A so disprezzu, l'annunziu ùn hè statu liberatu, è u mutivu di questu hè u so postu, chì publicheghja prima di u 2014. In questu, insultò u Ghjudeu è Israele.

10. Fatal accidente

Un scandalu forte hà in 2011 cù u Congressman Anthony Wiener, chì avia travagliatu in u guvernu di più di deci anni. Tuttu questu tempu era maritatu è, in u stessu tempu, currisponde à altre donne, è mandò i so ritratti eroticichi. Una volta ci era un accidenti fatali - Antoine avia vulutu enviaru una altra foto à a so mistress, ma resultò chì hà postatu in una cinta generale. Hè finalizatu a so carriera pulitica Wiener, è davanti à ellu stanu aspittendu à prucessi giudiziali, quand'ellu fù esaminatu, per a currispondenza cù studienti.

11. Accusatori di plagiu cù cunsiquenzi

In u 2016, in a so pagina di Twitter, l'articulu di hip hop americanu Asilia Banks hà scrittu un postu in quale accusò un cantante Zane Malik nascit in Pakistani in u plagiu, ma ùn pudia micca resistente è si n'andò nantu à a so razza. Tuttu chistu avìa cunsiquenzi negattivi per u cantante: duoppu pocu tempu u so contu era bluccatu, i Banci vinni espulsu da u prugramma di u festivale di musica Natu u Cumpagnu in Londra, è u numaru di quelli chì vulevanu assistenti à e so presentazione diminuite ancu, chì hà influinzatu i earnings di u cantanti.

12. Perillo di spoilers

Dopu diverse corsi, u principiu attore Nicole Causer rien a furtuna, è hà ricivutu un rolu episodicu in a popular serie di TV americana "Coro". Fortunatamente, a zitella ùn era senza limitazione, è scritti immediatamente un postu in a so pagina, in quale ellu spoiled the spoilers per a seconda temporada. Vidia u cumandamentu di a seria, chì u cuntroltu cù a ragazza. Hè cumu hè a so carriera finita, ùn hè ancu iniziata.

13 A situazione quandu u vostru umore ùn hè micca apprezzatu

A famosa supermodeli Gigi Hadid in u Februghju 2017, mentre visitava un restaurant cinese, filmatu un video chì pareva micca innocu. Questu, hà purtatu i cookies in a forma di a cuda di u Budda à a so fàccia è a cupià copre, affullannusi i so ochji. U video hà piace à a so sughjetta Bella, chì l'aghjunghjia ancu nantu à Twitter. Comu u risultatu, un'immicchju di malcuntentu aria, è a ghjuridichi l'accusonu di racismu. Gigi disculpava assai, ma i belli ùn anu avutu i so cunsiquenzi: i mudelli ùn danu micca una visa cinese, perchè ùn pudia micca participà à u successu Victoria's Secret show, chì si tenia in Shanghái.

14. L'anonimatu ùn aiuta micca a scappari

Jofi Joseph hà travagliatu in u Cunsigliu di a Seguretat Nazionale di l'Amériel e, apparentamente, si borrava. In u 2011, creò un cuntu annunziu nantu à Twitter, induve scrive posti insulte nantu à l'amministrazione di Barack Obama è parlendu secreti statali. L'autorità aghjunghjenu sente anni per l'identità di l'autore, chì fù impugnatu da un grande scandalu.

15. Fotografichi persunali - micca per a rivista generale

Parechje sò cunvinti chì u prufilu in a reta soziale hè un album di foto persunale, perchè u so cumpagnie cù e diverse foto di a vita di u ghjornu. A attenzione particulari mittendu imaghjini di i travaglii suciali. Cusì, uni pochi anni fà u publicu anu vultatu di un maestru di u Colorado, induva fuma in marijuana. Hè chjaru chì u ghjornu dopu hà firmatu una dumanda di dimustu. Ci sò parechji esempi cume u espulsu da u travagliu è per i più innochienti, per esempiu, una situazione sìmula era cun Ashley Payne, chì avia postu una foto nantu à Internet induve hà avutu un vinu di vinu in una mano è una vittura di cervia in l'altru.

16. Con el presidente, i chjosi sò mali

Scritore di u spettaculu Saturday Night Live, chì hè assai populari di l'America, Cathy Rich, in u so tweet hà scrittu un postu annantu à u figliolu di u presidente, è annunziò chì ellu hà da esse u "prima scola in casa". Per questu quì significava chì Barron Trump ùn anu micca esse capaci di esse generalmente in a socie è andate à a scola. U publicu hà publicatu l'opinioni povira negativu, ancu per l'opponenti di Trump. Cathy allunziatu u tuit è scusava, ma ùn aiutò micca, è fù chjamatu da a NBC.

17. Attu pensatu di a so figliola

L'ingeniero di Apple, dannu à a so figliola un novu iPhone X per pruebas, ùn sospetteghja micca ciò chì questu attu pudia esse rializatu per ellu. A zitella hà pigliatu un video, chì mostra chì u novu smartphone s'assegnu, quale l'applicazioni havi, è ... pubblicatu u video in YouTube. Pianu rapidu u video risponde à i rapprisintanti di Apple, chì dumandanu di scancerà u video, è l'omu avia dettu scrivà una lettera esplicativa è scusava pè l'attu di a so figliola. Por desgraciate, questu ùn hà micca aiutu, è com'è u risultatu, fù chjamatu da viulenza di e reguli di l'affari di l'affari.