Cattedrale di Santa Maria di Trifon


Montenegro hè famosa micca solu per a so natura maravigliosa è di e spiagge , ma dinò per i so assai attraziati. E queste sò antichi monumenti architettoniali, temples, monasteri. L'orgogliu di i Catolichi di Montenegro hè a Cattidrali di San Trifoni, chì si trova in a cità di Kotor .

Chì hè a catedrale?

U tempiu di San Trifoni hè un munimentu religiosu più preziosu di u Montenegro cun una storia ricca. Hè situatu in Montenegrin Kotor. A Cattòlica di Santa Maria di Trifon hè apprezzata à l'eparchy Catolica Catarina è hè cunsiderata una catedrale. Hè ancu u centru di a vita spirituale di quelli Croati chì vanu in u territoriu. Ùn ci hè un monasteru in a catedrale di San Tryphon.

A cunsacratge di u tempiu hè statu fattu u 19 di lugliu 1166 in u nome di San Triphon, patronu di Kotor è i marineri lucali. A cattidrali fù custruitu nantu à i ruvelli di a vecchia chiesa di San Trifu. A so faccade in u 1925 fù imbruttatu cù una memorial plaque in onore di u 1000 anniversariu di a coronazione di Tomislav, u primu re di Croazia.

Oghje, a cattidrali di u Trifò hè una famosa parte da u Patrimoniu Worldu Patrimoniu da a UNESCO chjamatu "Storia Naturale è Cultural Kotor". U custruitu di a cattidrali hè ancu un impurtante ughjettu è, finitu, un simbulu di a cità, hè apertu per visità à i turisti è l'invitati straneri.

A Cattidrali di San Trifuni hè ricunnisciutu com'è unu di i migliori piazze in Montenegro, incù l' isula di Santu Stèfanu , u canyon di u fiumu Tara è l'Antico Budva . E l' excursioni turistici nantu à a costa di u Montenegro, in più di l'isula di Santu Stèfanu è a Cattidrali di San Trifoni, include visitati à i monasteri antichi.

L'architecture è a decorazione

U custruitu di u tempiu hè un bonu esempiu di a cultura romànica classica di u XII seculu, anche mancu a so numerosa restaurazione. A prima volta, a chiesa fù ricustruita dopu à un forti terrimotu in u 1667, per questu quale era necessariu di ricustruisce una parte di l'edifiziu è i dui i campanile. In u risultatu, a catedrali cumparisci parechji cose di u baroque. Intra i turri adducini un vastu arcu-póricu direttamente sopra l'ingressu, è a parti suprema di a facciata di u bastimentu hè stata aduttata cù una finestra grande rosette.

A seconda volta u tempiu era stati danucati da u terramotu di u 1979. A Restauración hè stata fatta da i restorers moderni nantu à l'iniziativa di l'UNESCO. Trà i dui destruzioni forti ci eranu autri chì anu cuntribuitu à l'architetturale generale.

Dentru di a catedrale, à a diritta di l'entrata principali hè un sarcòfagiu cù i restati di Andria Saracenes. Hè in u IX seculu chì hà cumpratu da i mercaderi di Veneza e reliie di San Triphon è i trasporta di Constantinopuli à u Montenegro, è ancu custruiscenu a primu chiesa di San Tryphon quì. I relitti sante nantu à a forma di un capu truncatu di Tryphon in una capella di marmura bianca, custruita prima in u seculu XIV. Con elle hè un crucifissu di lignu d'un urighjna scunnisciutu finu à quì. U restu di e relii sò manteni in Moscou è a regione Orel, è ancu in a capitale ucraina, Kiev.

Unu di l'elementi impurtanti di u ramu internu di a cattidrali di Santa Maria di Trifon in Kotor hè una edizione princesa di a cultura gòtica - canopichi sopra à u tabernaculu. 4 culonnii di marmura russa tenenu una struttura di 8 carbonate 3 statures, à a cima di quale ci hè una figura di l'angicore. Marmi rari hè statu minatu in a cità di Kamenari vicinu à Kotor. Ogni chjucu hè imbruttatu cù stesgiunate sculture in pietra, cù sceni di a vita di u santu.

L'altare di u tempiu hè una petra, hè fatta à Venise è coperta cù l'oru è l'argentu. L'historiadores anu truvatu chì tutte e mura di a struttura primaria sò stati ammustrati cù fresques, chì à questu ghjornu sò micca praticamenti priservatu. Sò ancu scunnisciutu hè u so autori è u so origine: Grècia o Serbiera. Dintra u tempiu, parechji elementi di antiquità, reliquias di l'oru è di l'argentu, i sacri è una cullizzioni di quadri di i pittori famosi sò cunservati cù cura.

Cumu à a Cattidrali di San Trifoni?

U bastimentu si trova in a parti sud di u Old Kotor, vicinu à a ridge di a muntagna nantu à a listessa zona, vicinu à l'episcopat. U trasportu di a cità si cunducerà cun restrizioni, hè più faciule d'acquistà à un taxi per u cunfini autorizati.

Se si caminate per a cità nantu à u vostru, vede e coordenadas di u bastimentu: 42 ° 25'27 "s. w. e 18 ° 46'17 "E. A proximità di a catedral per a costa si passa a strada E80. L'ingressa à a catedrale hè pagatu per 1 €.