Canyon of the River Tara


Montenegro hè un state relativamente ghjovratu, nantu à u territoriu di quale sò assai misurati originali. Unu di tali siti stupiti in Montenegro hè u canyon di u pintore fiumu Tara.

Più di u canyon

U canyon di Tara si stendi à longu u so canali per una distanza di circa 80 km, è a so prufundità hè particularmente impressore - 1300 m. Stu canyon hè cunsideratu u più profettu di l'Europa è u sicondu più grande di u mondu. A so grandezza hè a siconda appena à u canyon famoso di u Grand Canyon, chì si trova in i Stati Uniti.

U mapa di u canyon di u Riu Tara mostra chì hè parti di u Parcu Naturale di Montenegro - Durmitor . U gorge passa d'una parte trà e muntagne di Synyaevin è Durmitor, è di l'altri - Zlatni Bor è Lyubishna. Dapoi u 1980, u territoriu di u Parcu sanu sanu cù stu canyon hè stata cumpresa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

In u 1937, traversu u canyon in Montenegro, u primu ponte chì cuntattenu u sud è u nordu di u paese fù custruitu. Hà ricivutu u nome di Djurdjevic . Per un bellu pezzu, u ponte era u solu ferry da una fini di u canyru à l'altru. U canyon di u fiumu Tara hè un maravigliu monumentu di bella natura, chì hè famosa per i so rotti turistiche.

Ciò chì vede?

Tara hè un grandu fiume granduca in Montenegro , una fonte di l'acqua puramente limpa è cunsigliu. Stu fattu hè riflittutu in u culore di l'acqua: cambia da una sprememba luminosa o verde à un culmu spumante.

A vegetazione in u canyon hè rapprisintata da elms, suvari, carcere, spruce è arburi rari, cum'è a frasca negra, carcio orientale, u pinu negru. Fauna di u canyon ùn sò micca solu 130 spezie d'occhi, ma ancu parechje di lupi, orsi marroni, i jungle, i capri salvatichi è i veci. L'acupuncture sò truvati, per regula, fora di e rotis turistiche.

I turisti anu interessatu à visità i antichi munasteri: Pirlitora, Dovolia, Dobrilovina è u monasteru di San Archangel Michael, chì era custruitu in u XIII seculu. Hè cunservatu u famu altare di Mithras - Diu di Fenici di u sole, l'armunia è l'amicificazione). In u canyon ci sò circa 80 caverne, a maiò parte di quale ùn anu micca studiatu. Ci sò chjassu cascate quì.

L'Excursioni à u canyon di u fiumu Tara sò assai populari oghje trà i turisti chì venenu à u Montenegro. Alcune di elli includenu un viaghju micca solu per u canyon stessu, ma ancu rafting around Tara, visitando laghi vicini è e muntagne in Durmitor Park.

Cumu ghjunghje?

Sè più viaghjà cumerciu per sè stessu, fate nantu à e seguenti opcions:

  1. In autobus, vai à Mojkovac , è da quì, cù una scursioni, nantu à un trasportu allughjatu o un taxi, arrivanu à u locu in coordenadas 43 ° 12'32 "N. è 19 ° 04'40 "E.
  2. Vaju à u resort più cercanu à u canyon Zabljak : quì, sicondu u schedariu, ci sò buses di Niksic , Danilovgrad , Podgorica , Plevli è Shavnik. In più à 6 km a pie, cù un taxi o un vittura per arrivare finu à u locu di Churevaca - d'induve u visu excellentu di u canyon più bellu di Montenegro.
  3. L'opzione più apprezzata per i sposa hè un viaghju per a strada di Nikšić-Zabljak.

Un sapemu chì ùn pò micca visità u canyon di Tara River solu.

Sè decide chì vene cum'è parte di a visita, dopu tene in mente chì questu avvenimentu in a maiò parte di l'opzione di a strada prutendi un ghjornu sanu.

In ogni casu, avete da l'uppurtunità di portanu a casa excelent photos from the Tara River canyon.