Lacu di Piva


In a parti sittintriunali di Montenegro, in u cunfini cù Bosnie-Herzégovine, ci hè un pezzu artificiàmpu artificiale, chì hè cunsideratu cum'è una di i più grandi reservorii d'acqua fresca in Europa è si chjamava Pivsko jezero o Piva Lake.

A vista di vista

U reservorio hè statu furmatu in u 1975 durante a custruzzione di u duminiu di Maratine, per via di superposizione u canyon di u fiume Piva . Per questu scopu, anu utilizatu più di 5 000 tunnillati di l'azzaru è circa 8 000 metri cúbichi di cimentu.

U dumu hè ancu unu di i più grandi di u cuntinenti. À a base questu 30 m, è à a cima - 4,5 m, a so alte hè 220 m. Dopu a custruzzione di u lavu di Pivskoe hà inundatu i distritti lucali, cumpresu. è a vecchia città di Plouzhine, è u monasteru eponymous fu trasladu à 3 km da a costa.

A lunghizza di u Lavu di Piva in Montenegro hè 46 km, l'area tutale hè 12.5 metri quadri. km, è a prufundità massima hè 220 m. U reservoir, anche fattu da e mani umani, ma cose perfetta à l'area circundante è visualmente ùn pò micca esse distinguitu da natura.

Hè difficiuli di crede chì quì, quandu sò quì, era una pianura cuba in parechji pianti. Una visione particularmente majestufica si abre à u fondu di u lavu induv'ellu u duminiu s'arrizza sopra u fiumu.

L'acqua quì hè chjara è cristallina, è u culore di u celu hè azur. Pocu raramente calenta supra + 22 ° C, sta tampazione hè spessu osservata à u fini di l'estiu. In u lavu ùn ci hè una trota, chì i lucali è i turisti sò cuntenti di aghjunghje.

U reservoir hè circundatu da a serata biòtica, coperta cù i foglie è pratiche verde, induve u bande d'ardi. Da quì sopratuttu ricurdava una maraviglia stampa, disegnata da l'artista talentu.

Costa di u Lavu di Piva in Montenegro

À a spiaghja di u reservoir sò i picculi assicurati è a cità di Pluzhine, in chì l'energia cù i so famiglie vivenu. Quasi tutti l'alivi di travaglià in a pianificazione. A notte, i luci di i casi più vicini s'ispiranu in a superficia acqui, criendu un atmosfera magica è romantica.

In i paesi puderete tene per a notte, pruvate a cucina aborigine tradiziunale , paghe un motoru o un barcu ordinariu per fà un fascinating journey through l'estate. In ghjiru à u Lavu di Piva cresce un gran numaru di aromi medicinali, da elli sò preparati decoctions, tintura è tes.

I turisti vennu à l'stagno:

Questu spaziu hè carattarizatu da un altu livellu di ecologia.

Chì altru hè cunnisciutu per a stagnu?

U duminiu di Mratinje, cù u Piva Lake, era illustratu à un cartellu per u film Montenegrin "Destacamentu 10 da Navarone", u secondname - "Uraganu cù Navarone". Filmatu a so cumpagnia di film britannica in 1978, è a trama hè dedicata à a Second World War. I principali attori sò questi Richard Keel, Franco Nero, Robert Shaw, etc.

Visita à u Lavu di Piva in Montenegro

Hè bisognu à vene quì in l'epica tempesta, cum'è a strada passa per i tullini di muntagna è a serpentina. In l 'invernu, ùn hè insegenu è in certi lochi ancu intranette (pudete solu cumu nantu à una moto di neve).

A maiò parte di a strada di u lavu hè coperto cun l'asfaltu è si stendi nantu à i spurs di muntagna è ponce per quessi. À questu tempu, a mira di i viaghjatori avvedanu paisaghji di bellezza meravigliosa è un lavu, ricordati di a so forma di una perla irregulari.

Cumu ghjunghje?

Da l' excursioni di Podgorica , Budva è Nikshich urganizati à u reservoir. In caru da sti cittati ricevi nantu à e strade E762, M2.3, N2, P15.