A casa di u ghjattu


Nant'à u locu centru omonimu in l' antica cità di Riga , nantu à a famosa Place Liva , trà i Grandi e Small Guilds è u Riga Russian Theatre, si trova a Casa legendaria cù i misgi negru o a Casa Koshkin. Questu edifiziu hè cunnisciutu finu à Riga è Letonia . Turisti di parechji paesi vennu à vede sta maestru maestru.

Casa Koshkin, Riga - storia di creazione

U so nome hè stata datu à u cat cù a presenza di sculture di dui cattori negri nantu à i torreti signalati di u teatru di questu edifiziu. I misgi sò ripprisentati in una pusizione assai interessante: i so fogliatti sò inturniati è cibo sò tuttati. A legenda di a famiglia dici chì u pruprietariu di Blumer hà piazzatu originali questi sculturi metallichi cù bracciu in a direzzione di u Gran Grèmiu. In questu modu, hà esprimiu a so pusizioni quantu u rifiutu di a dirigenza di sta sucetà influente in Riga per piglià Blumer è in i so ranchi. Per via di stu scherzo, l'omu di u gestitu hà ancu esse tistimunziatu. Avà ùn hè micca un ideu cumuni chì hà influinzatu u pruprietariu di sta casa prufettu, ma i misgi anu migliatu in a direzione opposta à u Gran Grèmiu. Pudete vede i famosi sculture da vede Riga, casa di Koshkin in a photo.

Casa di Koshkin - description

U bastimentu hè struitu in u stilu di u tarritoriu raziunale mudernu in u 1909 è hà e seguenti caratteristiche carattìstici chì sò visibili se cunziddi la casa Koshkin in a photo:

  1. In a parti cintrali di u bastimentu in a so cima hè una scultura di una aguila cù alti aperti - un simbulu di ottene vittoria. Sembe pronta per sguaiatura à u celu in ogni mumentu, è ancu u sole ciumu ùn impedisce micca.
  2. Sopra l'entrata cintrali di a struttura hè una figura di un maskerone femminile alatu. Simbolizza u cicitu di a vita è rinviviscia in a filusofia orientali.
  3. U bastimentu stessu teni una facciata simetrica, assai finestri archettici, balconi sculputi è corniche attraenti.

Ntornu sovieti, l'edificu hè stata utilizata com'è un tempiu di a scienza è a filusufìa. Eccu a Societal Philosophicale è l'Istitutu di Filusufìa. A Casa Koshkin di Riga hè stata filmata per a film multi-part "Seventeen Moments of Spring". In questa film u palazzu diventò un hotel in Berlinu, induve Stirlitz è Bormann anu una reunione.

Avà in casa cù i gatti neri ci hè un restaurant "Melna Kaka Majas Restorans", induve pudete diverte una grande culinaria europea. L'atmosfera cusimana, l'alimentariu diliziosu è u patronu amiche hè chì u restu in a casa di u caticu un destinazione turisticu favuritu. I restu quattru piani sò occupati da l'uffiziu cummerciale.

Cumu à a casa di u ghjattu?

Casa Koshkin si trova à a zona di Liv, chì si trova in u centru di Riga Antica. L'attrazione si ponu arrivà à pezu da a Chiesa di San Pietro, a strada dura uns 5 minuti.

Sè avete avutu cun u trasportu pùblicu, pudete avè firmatu à stà l'opera Nazioneālā. Quì u trasportu di tramvia nisunu 5, 7 è 9 sò quì sottu. Quandu tene da a strada di l'autobus, avete bisognu di l'Aspazijas bulvāris à a rotonda di Kalku iela. Aghjunghjendu u interseczione cù Meistaru iela, hè necessariu di vultà in questa strada, in qualchi metri i turisti sò in a so destinazione.