Cume una sposa cù un omu?

Ùn si pò micca capitu di manera, perchè fate - chì sò una famiglia, inveci di uffiziale ufficialmente a so rilazioni? Sembra d'ellu chì anu una famiglia, è ùn ci hè bisognu di fà qualcosa cosa, perchè ghjè digià ghjuntu. E allura a ragazza pensa à cumu si à casu per ella, cumu per fà questu omu facenu, finarmenti, offerta è prisentà l'annu?

U Passu: Verificate

L'omi sò essenziale cacciaturi, è a so preda hè donne. E quale hè: u prussimu trofeo in a serie di vittori o quellu per u novu à u quale ellu permettenu à casare per ellu stessu - quantu hè impurtante per noi sapemu! Dopu tuttu, e zitoni so fà succorsu per l'incantu di l'omu! Puderete dumandà 7 quistoni è scopre - hè vale à casu di st'omu per sè stessu - perchè voce pèrdite u vostru capu per avè acquistatu in a so reta:

  1. Piglià u numiru di u vostru telefunu, ùn ùn hà micca chjamatu dopu u ghjornu o chjamatu immediatamente?
  2. Hè tardu quandu ellu si ritrova o vene sempre in tempu?
  3. Pudete chjappà i belli ridotti, solu interessatu di sessu cun voi, o cercatu à cumprà i vostri vulintà è i bisogni, i vostri valori è i scopi?
  4. I vostri rigali ignite o sò pronte per obeyer, questu questu hè impurtante per voi?
  5. Avete amparatu da i vostri parenti, amichi, cumpagni o digià introduttu à i vostri parenti?
  6. Ricusa per andà in a vostra cumpagnia o à i vostri parenti o accunsenu à scuntrà cun elli?
  7. Avete pensatu di parlà di i zitelli prematuremente o pensanu seriamente in una famiglia futura?

Se u vostru sceltu hè attente è attente, u rispettu è a cunsiderà cù i vostri bisogni, accumpagna à a reunione informale è a celebrazione di famiglie è ùn dissi micca a vostra rilazioni - avete bisognu di spusà à stu omu stessu, cumu si valore è ùn volenu micca perde .

U Passu Dos: Aclarant a situazione

Molti donne ùn ponu capisce micca in modu, perchè elli l'aspittà cusì, perchè ùn ci hè micca una iniziuzione di una persona amata è ella stessu deve pensà à cumu cù a marita per ella? Ci sò solu 3 risposte à questi interrugazioni:

  1. U vostru oghje hè stà dumandatu à quarcunu.
  2. Ùn hè micca a donna chì ellu circate è di quale ellu vulia metà.
  3. Avete micca dettu chì voi li matrimonii è ùn eseguisce micca chì si maritava.

Ùn hè micca piacevule à e donne per accettà parechji risposte. Anu teme à amparà chì anu un rivalu, sò scantatu di scupriri a verità, chì sarà troppu dolorosa per elli, finarmenti, si sò firmati da u scantu di scaccià è si stà solu. In ogni casu, per u dispusitivu di una vita persunale persunale, hè impurtante cunnosce tutte ciò chì riguarda a vostra rilazione.

E se sè sicuru chì ti piace à voi è ùn ci hè micca alcuni cuntrastu per u casu - piglià u terzu passu per a maritaru u vostru persona amatu, perchè ellu stessu hè improbabile per ogetu.

Trinca u trè: Repertoriu

Tutti omi cunnosci: u matrimoniu è a famiglia - hè questu. È ancu sapienze chì più prestu o dopu avarà da elli. Ma per parechji di elli ùn ci hè nisun sensu per apressu, sopratuttu s'ellu a so donna amata hè silente è ùn ùn dì micca nunda di a casale. Per quessa, avete bisognu di decisu ciò chì vulete - per vede à veda à un amanti o maritu; Cumpressate à sè stessu, perchè ellu aspetta per l'iniziativu di voi, o aspittà d'ellu decide u fate? E quantu più duru? Un annu, duie o potta deci? Più? Ùn hè megliu per dì à u vostru omu:

"Ti vògliu tò tantu, voi è aghju fate cusì bè, chì ùn aghju micca solu à parlà. È avà veramente vulemu casu di voi. Vogliu chì penserianu è fate una data per a nostra casale. Finu à noi stà spusatu, ùn aghju micca listessu cuntentu.

L'amore hè più forte chì u timore

Di sicuru, ùn hè micca faciule di decisione di sta dichjarazione prima, postu chì e zitelli ùn sò micca stati à dì à l'omi chì volenu à maritali à elli. Ma hè simplice per vive cù un omu, dà nascita à i so figlioli, è stà sola, perchè ùn avia nuddu propiu di crià una famiglia? Perchè passanu anni nantu à qualcosa chì ùn hè micca cuncepitu? Hè megliu esse dumandate quì accede com'è un omu è permette ch'ellu cunnosci u casu o ellu, perchè ùn ti vulete, è ùn si pò micca suità.

Ùn àbbia paura di perde. S'ellu refuse - ùn hè micca u vostru omu. Si veramente l 'amè, vi succumbera à voi.