Perchè ùn Diu ùn dà figlioli?

Cume sò spessu chì e donni ghjusti chì anu avutu tutte ciò: apparenza assai attraente, figura slim, travagliu bellu, relazioni rilassante cù u so maritu, appartamenti, soldi, cars ... A lista pò esse infinita. In ogni modu, anche tutti l'aligene, a felicità di e donne sia passau - per un pezzu di tempu ùn ponu micca figlioli.

Di sicuru, in u primu locu, in questa situazione, avete cunsigliatu un duttore, ma, sfurtunatamenti, aduprà ùn porta micca u risurtu urdinatu. Pare chì ùn ci hè micca prublemi di salute visuali per qualsiasi parternu, parechji inscursi ùn anu micca a prisenza di l'anormalità, è l'embarassada longa ùn vene micca.

A menudo, l' impussibilità di stà incinta per una longa volta fa parolli è, prima di una prima donna, cercanu aiutu di Diu. In ogni cità, ci hè una chiesa chì, secondu a tradizione, tutte e donne sò mandati. Arrivatu, per esempiu, in a ghjesgia di Santa Matrona di Mosca o a capella di Xenia di San Petesburgo, certamenti sincerarà una preghiera: "Signore, aiutanu chì mi incinta!"

Allora perchè sta succeta, è chì fà chì Diu ùn ùn dà micca i zitelli una famiglia prulossa chì hè stata pronta per questu per un bellu tempu?

Perchè u Diu ùn dà figlioli?

Sfortunatamente, ùn hè micca putente dà una risposta specifica à a quistione di perchè Diu ùn ùn dà i zitelli. Ancu i sacrificadori è i curiecrive anu capunanzu voltu oppostu per questu puntuatu. Qualchidunu crede chì questu hè un pagamentu per i peccati passati è altri - una prova, datu da Diu, per verificà chì a famiglia hè veramente pronta per questu.

Ci hè questione quandu, in a vita di a ghjovana, ci sò serii pecuri, per esempiu, l'abortu. Ghjè per l'assassiniu di u Signore natuur ponu punisce a incapacità per avè i figlioli in l'avvene. In ogni casu, in i peccati perfettene deve riponì, è forsi l'Altìssimu ti sente a to prichera. A cosa principal hè di ùn perderà a speranza è ùn culpa micca u Signore per i vostri disgrazii.

Intantu, unipo di famiglie guverna un stilunatu perfettamente ghjustu, ma ùn pò micca darinu un zitellu. Forsi queste hè un castigo per i peccati cuncernati in una vita passata. Forsi quarchi cosa. Ma in ogni casu, assicurata, hè necessariu, perchè nunda in a Terra ùn hè micca succedutu cusì cusì.

Ùn hè bisognu di fà torturà Diu, sè è l'altri per ciò chì passa. Piega una vita spirituale, vai à a chjesa, fast, preziare à i santi ghjorni, è u Signore vi aiuterà!