Regoli di cumpurtamentu in a famiglia

Una famiglia ideale ùn hà micca e regule ideale per u fattu chì e famìglie famigliale ùn anu micca esse. Eppuru, sicuru, ogni ghjornu hà a so intelligenza di l'ideale è avemu tutti di travaglià. Oghje, parlemu di e regule per quale ogni famiglia di rispittà vive.

Se l'scole docente di e discipline chì ponu scurizà u mumentu di a vita di famiglia, i valori è i tradizioni, u successu di i sposi ùn anu da fà. I ghjovani chì intrinu in un sindicatu sacru spessu ùn anu micca una idea di ciò di u travagliu.


Seguità i regule

A vita cù a matrimoniu devendelamenti hà iniziatu cù verità è sincerità in rapportu à l'altri. I futuri cuncetti avianu a sapè à i so azzioni, avè cunfidendu a sceglie u chjucu.

A famiglia hè una sucità petite chì, per viaghjà in paura, deve stabilisce e so leghjuliti pocu è rispettu. E règuli murali di a famiglia sia:

I règule di a cumunicazione è a relazione in a famiglia sò basati nantu à u ricunniscenza di u rolu di ogni membru di a famiglia. Tutti simu dumanevi i roles soċjali. Cù i genitori, ognunu di realizà u rolu d'un ziteddu, in u travagliu sò collegiani, i culleghi, in l'institutu - studienti. In a famiglia, cum'è in ogni socie, avemu ancu certi "partiti". Una donna hè una donna è una mamma. Questu significa chì cura di u maritu è ​​di i zitelli hè suprana per ella. U rispettu di u cunjunore, ricunniscenza chì ellu hè u capu di a famiglia, l'amore è u desideriu di esse cun ellu cum'è un solu - questa attitudassi deve esse vistutu da i zitelli. Sò assai attenti, "riparanu" ogni parolla è copienu i so genitori in tuttu. Per quessa, vi fanu mustrà un esempiu digià.

U cuniatura, in turnu, hè obligatu à utilizà à u rolu di un maritu fiduciante è di u babbu, u difendante di e persone chì ci hè chjaru è vicinu à ellu. Attentu tremblante versu una donna, rispettu è admirazione per ella. In no event can applicà a forza fisica, per ùn sputterà u fattu chì un "modu di cumunicazione" utilizzatu davanti à i zitelli. Hè bassu, mediu è immurali.

A fiducia è u rispettu entre i zitelli è i genitori hè assai impurtante. Sì una mamma hà da diventà un veru amicu è cunsigliu di a so figliola, assai prublemi in a criazione serà evitata. È ùn ti scurdate di pudè entre in e rigioni elementari di l'etichetta, chì sò in a famiglia. U rispettu per l'anziani, una cultura di cumunicazione è cumportamentu, e règule di labellu d'edenza - per tuttu questu quì u zitellu u vuluntaraghju per quessa: "Grazie!".