Cumu spende à u so maritu fora di a casa?

Hè cresce chì e donne anu obligatu à mantene u so matrimoniu cù tutti i so putenzi, ma ùn hè micca sempri pussibule di fà questu. In spessu, a cosa finisci dopu un divorziu , ma di volte un o ancu un divorziu ufficiale ùn aiuta micca, è ponu sta dumanda in quantu à cumu per unitaru l'ex maritu fora di a casa. Immediatamente valse adubbiarete chì questu mumentu solu serà pertinente si avete dicisu finalmenti di "cremà tutti i ponti" è ùn pensate micca un possu futuru cumuni.

Cumu unju di l'ex-maritu fora di a casa?

Naturmente, per piglià una accion decisiva hè pussibile solu se e persuasione numerosa ùn anu purtatu nisun risultatu, è un strangeru oghji l'omi ùn sia poisonu a vostra vita cù a so presenza.

  1. Per principià, hè bisognu à settore di tutti i sughjetti legale, perchè guidà un omu fora di a casa induve ellu hà u dirittu per esse inutilmente legale. Independentamenti in l'intricacies di e nostre lege, pò esse difficili per capiscenu, ùn abbia micca dapoi dapoi una recomandant à un spécialiste si ci sò dubbii nantu à a lettimità di a vita di un ex-cumunu in u vostru appartamentu. E, ùn importa, pensate cumu per sparisce un maritu legitimi o civili da a casa, i vostri intenzioni in ogni casu si deve esse legale.
  2. Dopu chì avete stabilitu chì u drittu à utilizà u spaziu vivu di l'ex-maritu ùn esiste micca, pudete sceglie i so sceglie è cambià i chjusi in l'appartamentu. In casu di pruvate à intruduce a casa per forza, chjamate a pulizzia, i vostri accaduti sò bè. E scrivi tutte e minacci per u recordatori.
  3. Sì ùn vogliu micca azzioni decisive ancu, pudete pruvà à surviglià u so ex-maritu. Ùn fate micca cummunitariu cumuni cun ellu, dividini ancu i staleghji in a fria. Fate una casa nova o cumincià una regula regularmente cù amichi chì sianu felici cù i lavammi i ciclichi à u vostru ex, ùn abbia micca in una prisenza. Pudete fà più forte - aghjunghjia i chjusi in a porta di a banca, fà i chjassi per voi stessu.

Paneva u mo maritu fora di a casa, cumu per surviglià?

In spessu, u prublema ùn hè micca cusì l'incapacità di ridivà di l'anzueta, ma a mancanza di l'idea di a so vita futura. Divorciu diventa un accentu seriu per parechji, chì finiscinu cù una speranza prolongata. Allura quantu aghju surveghjanu à u distisu è ciò chì falla falla à u mo maritu di a casa, ma a pisura in a mio ànima?

Prima hè bisognu di capiscenu chì ùn esse micca vultate, è avà avete una vita differente. Pruvate cumunicà cù l'anzianu cumune quantunque pussìbule, è ùn ùn cercate sò cunsillu cù un altru l'omu, cambiamenti drasticu di ùn aggravate a vostra cundizione. Ùn patevi un gioia è un tentativu di vendetta, cercati per altri manere di fà fora di l'cravatta è di u resentimentu. Inoltre, ùn culpete micca solu per ciò chì l'accadini, u maritu intervene ancu in u vostru rupture, perchè perchè pensendu chì hè micca quellu chì ùn hà micca scurdatu sforzu. Pruvate micca di mantene cun quelle solu, - cumunicà cù amichi è familiarii, è se ùn pò micca manighjà diprissioni sè stessu, cuntattate un specialista.