Gyeongbokgung


U più grande di i quattru palazzi chì i so residenti di Seul sò assai fieru di u Gyeongbokgung, u "palazzu di a felicità radiante". Hè una reta di numerosi edifici chì parechji seculi fa servinu cum'è a residenza di a famiglia reale. Quì, nantu à un vastu territoriu, pudete ghjochjarà in i prufundità di i seculi è vede u rituali di cambià a guarda, chì ghjucazione di trè volte à u ghjornu in u Palazzu Gyeongbokgung, cum'è in l'antichità.

A storia di a creazione di u Palazzu Gyeongbokgung

A data di cunstruzione di u famusu Gyeongbokgung data di u periodu Joseon. Hè da quì chì u palazzu legendariu era custruitu nantu à a basa di u prugettu creatu da u dignitu reale Chon Dodzhon, chì hè issa parzialmente impresa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. L'aria occupata da u cumpratu palazzu hè stupendosa - hè 410 mila metri quadrati. km. Quandu l'armata japunesi hà invadutu a Korea di u Sudu in 1592, parechji edifici eranu barbariamente ardenti, è in u 1860, ricustruiutu. U cumpratu palazzi hà acquistatu l'apparenza finali in l'anni 90 di l'ùltimu seculu, quandu si cuminciaru à restaurà i monumenti storichi in u paese.

Chì ghjè interessante nantu à u Palazzu Ducale di Gyeongbokgung in Seoul?

Gyeongbokgung in a Ripùbblica di Corea hè interessante è micca solu per sapienti di l'architettura antica Coreana è di u culore nazionale, ma ancu per i turisti ordulari. In u territoriu di u cumpratu palazzu Ci sò 330 edifiziu, in quali ci sò 5792 chambres. In u 1911, 10 edifichi avianu stati danucchiati, chì anu dimustrati completamente da u japunesi è in u so locu era custruitu una casa per u guvernatore generale. Eccu ciò chì issa offerta per vede u palazzu-museu in l'aria aperta à i so visitori:

  1. I edifici di u cumplessu di u palazzu sò siparati da i camini curati dilicati, da quale un magnificu panorama di u palazzu stessu è i grattacieli di l'altri aperti abranu. Sta cumminazzioni di l'antichità è u mondu mudernu hè assai culuritu.
  2. Cambiant la guardia. Stu vistimentu di tiatru culuritu ogni volta attrae l'attinzioni di centenarii di spettori. Quandu i guardii reali appuntu furmatu pè i vuluntarii si prisentanu in vistimenti nazionale brillanti di culori azule è culuri gialli è bianchi, è ogni vestisce hè unicu è contru à l'altru.
  3. Museo Nazionale di Folklore di Corea. Questu hè unu di dui musei situati in u palazzu. Hè un di i vittori musei più visitati in Corea. Eccu un'espone chì mostra chjaramente a vita di u populu coreanu da i primi tempi finu à u principiu di a Dinastia Joseon.
  4. Qinjonjon. A sala di u tronu di u Palazzu Gyeongbokgung hè una struttura ligera è archia in suviere di lignu, decoratu cù elementi di decoru stampatu culuriti chì ponulentanu criatures mitichi è animali. A mostra lu luxu cù quale li noble-nobili puderanu affordà a so vita.
  5. Pavilion Gyeonghveru. Hè interessante perchè era custruitu cù l'aiutu di 48 culleghi di marmura, chì sò stati nantu à u centru di un lagnu artificiali. A l'ora chì u lotus si suttura, tutta a superficie di l'acqui hè impaurita cù sti fiori strazzonii extravaganti. L'imaghjini di a stanza di u palazzu hè immortalizatu nantu à un billete cun u valore di 10 mil guerre française.
  6. Sakura. U Palazzu Gyeongbokgung, unni a sakura fiasca in a primavera, hè longu u locu predilettu per a piacè à relaxà. U specchiu di u lagu artificiale rifletti i culmi roselli incridibuli.
  7. A cucina. In u territoriu di u cumplessu, in u numeru di l'utté 7, ci hè una sala di tè chì pudete bevià u tè coreana traduttore coreana nantu à u sfondate di u storicu interjuri. A sala di u tè hè cumminatu cù una buttrega di souveniri induve pudete cumprà articuli assai pocu in memoria di un viaghju turisticu à Seoul.

Cumu a Gyeongbokgung Palace in Seoul?

A causa di u fattu chì u complexe palazzu si trova in u cori di a cità, ùn hè micca difficiuli di truvallu. Per quellu chì viaghjanu da a periferia, hè cunsigliata per piglià a ligna di u metro # 3, è surtite à l'estazione Gyeongbokgung. Sicondu a staghjoni, u palazzu hè apertu per visita di 9:00 a 17:00 o à 18:00. In seguente à u Gyeongbokgun ci sò hotel (Sky Guesthouse, Hanok Guesthouse Huha, NagNe House, Hans House), induve pudete impedisce di scopra u palazzu parechji ghjorni senza presa.