U zitellu chianci mentre l'alimenti

Ogni famiglia cù a toccata di a Madonna cù u zitellu in i so brazzi. E ogni mamma duranti a gravidanza presenta questu hè a so cumunicazione cù una criatura futura. Ma a rialtà fa i so ajustementi. Cridendu un ziteddu in i primi misi di a vita hè l'unicu modu per cumunicà cù u mondu esternu. In liturali, in i primi ghjorni dopu à partitu, a maiò parte di novi parenti sò affruntati da u fattu chì un criatu novu chianci mentre durmia.

Un misconcevule cumuni hè l'opinione chì u zitellu sclameghja solu quandu ellu hè famu, chì spessu imprenta e donni ghjovani chì dubbienu di a so capacità di u lactatu, da cambià à l'alimentazione mistata è artificiale. In fatti, ci sò parechje motivi per quale un figliolu chianci mentre u manghjà. U chiancianu è chiancieghjani di un zitellu pudete indicà l'incomforte psicologicu, fisiulogicu è fisicu, chì ellu dumandassi esse eliminatu.

Perchè u zitellu chianci?

Sì un criaturu chianci quan u manghja, pò dì chì ellu preoccupa:

  1. Pain in the abdomen. Sì un criaturu avutu u chianci mentre allughjò è culpisce cù e so maggetti, pressinendu i ghjinochje à ella, archede, questu puderà parlà di u còlicu infantile. U micflora immature di u capu di u solu u sistema enzimaticu ùn pò micca currisponde à a digestioni di l'alimenta, chì pruvucà a furmazione gasosa di excessiva. Aiutà à trattà cù u zitellu cù questi prublemi nantu à a dieta per una mamma d'infirmità, phytopreparazioni basati nantu à u fonullaghjolu è l'incimenu per foglie, stendu nantu à u panicu, u so massaggi è l'usu di lacto è bifidobatteresi.
  2. Una buretta di l'aire in u stomacu. Questa succède si durante l'alimentazione di u zitellu, cù u latti, inghjola l'aria, chì quellu oterta. Per aiutà u zitellu, averete bisognu à piglià verticalmente in una colonna, è aghjunghje in questa position per parechji minuti, finu à chì l'aria hè stata annunziata.
  3. Pain in the ears. A otitis hè una maladìa cumuni cumuni trà i zitelli di u primu annu di vita in vista di e funzioni anatomiichi di a struttura di a nasofaringe. In ocasu, sta malatia pò esse uttinesa senza tempurita è altri sintomi, però, se u zitellu ùn cumincia a chiancinu mentri l'alimenta, hè una scusa per otitis sospettati. U fattu hè chì inguisce li movimenti cù otitis sò assuciati cù l'iniziu di u tristu agutu in l'uce. Per verificà se hè cusì o micca, hè cunsigliu di furzà a tragus di l'armali di u zitellu in u tragus un pozzu. À otitis u zitellu riega à pressu cù un pienu forte è forte.
  4. Inflammazione di a mucosa orali. Sì un zitellu piace è briunà, hè prubabile chì u dulore in a so bocca è a garganta si comune. Questu pò esse attivatu da farinitis ou furete.
  5. U gustu di u latti. U gustu frescu di u latte maternelle ùn pò micca piace u zitellu, è cusì chjaranu duranti l'alimentazione. À u stessu tempu, pò ghjucà u so bògliu, pigliate a volta, chiancià è poveru novu. Succece, se me mamma hà manghjatu l'agliu, cipolle o pateanu.
  6. Mancanza di latti. Se u zitellu sclamà, quandu manghja, quellu chì ùn hè micca prupone u latte. Per verificà s'ellu hè realitariu pussibule, pudete cù cuntrollu cuntenendu (prima è dopu l'alimentazione), è ancu per questi paniri umidi.
  7. Rapidu flussu di latti. Una gran quantitata di latte maternali da una mamma si pò manca troppu rapidu duranti i fiori. U zitellu chianci in u pittaiu, quandu ùn puderia micca aghjuntu à u chjuccu, cumencia à pricà è choke.
  8. Attuali. Un zitellu chianci quan u manghjà, se a so malatia hè causata per disordini neurologichi. Pruprietà di u sindromu idrocefalèticu pò crescate cù i travaglii ingiuri. In questu casu, u prublema deve esse resoluzutu cù l'aiutu di un spéciale neurologistu chì prescriva un esame supplementu è ricumandarà trattamentu.