I ghjoculi per i zitelli 14 anni

Anu parechji 20 anni i ghjoculi per i figlioli di 14 anni eranu simuli, amatori, inghjulius e più ricurdatu chì pupulani muderni di i classi primitori piaci à ghjucà. Oghji i ghjoculi per i zitelli addiventanu seriu, interessanti, certi voti, ma forsi divertenti. Ogni festa o solu una simpatica di scafulatu serà interessante è insosita in casu includenu novi ghjoculi per addevu in u prugramma. Pò esse ghjustificate per l'acortamentu psicologicu di i attori, u sviluppu di un sensu di l'umuri, l' attinenza, a memoria è altre cumpetenze vitali.

Partiti di interessanti per i teen girls

Scrivemu i megliudi ghjochi per i adolescenti:

  1. "Twister" . À u pianu avete bisognu di mette un box (una tela o un pappu d'oliu cù culle), elettu un presentatore. Hà ricevutu prezzi di caratteri di dui tipi (cù i nomi di e parti di u corpu è cù i nomi di i culori chì currisponde à i culori nantu à u campu) è chjamanu l'accionu chì i ghjucatori pudarete rializar. L'obiettivu: per fà a parte di u corpu in u circondu per un cercolu di u culore chjaru è per ùn fallu. Quellu chì cascanu o rumpuli li reguli pèrdite.
  2. "Cumandamenti di l'agenti" . Da u saccheghju, ogni ghjucadore riceve un ughjettu. Hè datu a cumpagnia di vene cun un certu regnu d'agenti espia relative a stu subjecte. U funnier questi i cumandamenti sò e più inusualu l'articuli, più divertente è interessante.
  3. "Question-answer" . In anticipu, avete bisognu à preparà dui presenza di carte - cù interrugazioni e risposte. U ghjovanu turnà ghjitteghja di i carti da ogni piantinu per scopre solu à a risposta per ogni dumanda. U ghjocu hè struitu assai graziosu, se u risposte ùn currispondenu e quistione.
  4. "Pantomime" . In stu bonu ghjocu vechju, in u prucessu di quale unu discoversu un oghjettu o fenomenu muratu da i gestichi, espressioni faciali, movimenti, pusizioni di u corpu, pudete aghjunghje un "ghiacciolo" si includendu in i cartoni prugressivi una funzione di affissà una cosa, chì hè familiar è vicinu à u gruppu assicurutu di amatori (amici cumuni, classi, avvenimenti).
  5. "Disegnu" . L'obiettivu: cù l'occhi chjusi grapò quarchidunu famigili, o ancu megliu - per rapprisintà una situazione simplista.
  6. "Doris" . Sceta un caru nantu à a carta, è nantu à l'altri foglie puliti - solu una rota di sta macchina. U cumpagnu di i ghjucatori hè di finiscinu quellu chì pensanu chì hè riffiziatu in u tracci principal. In regula, nimu hà incuraculatu.

Allora, ghjoculi per i zitelli di 14 anni pò esse assai diffirenti. A cosa principal hè chì sò ghjè bè, divertitu è ​​interessanti.