Cumu scrive una doncina di neve?

Snow Maiden - unu di i simboli di l'annu novu. Una ragazze incridibile, neune di Santa Claus, hè cunnisciutu da tutti per a so mancanza, amori è bellezza. I ami u so amori assai, perchè ella hè sempre pronta per aiutà. Cusì ùn vi maravigghiate si u zitellu vi dumanda à aiutà à aiutà stu picciottu magica.

Cumu scrive Picciutatella in i stages?

Prima di inizià u travagliu, vale digià à u zitellu per spiegà i elementi basi chì custituiscenu l'imaghjini di a Maidenne di Neve.

A bisfigliata di u Prigiuneru Frost, com'è regula, hè ungliu in un capu o corona, da sottu quì hè visibule un ferita longa dorata.

U vistitu di Neve di Birlinu hè megliu aduprà in i bagnamenti blu o blu. Pò esse un capelli longu o una pècura di pecore cù un vogliu bianchju biancu. Tutti i bianchi i bianchi o pruniini di sordi miranu assai boni nantu à un capeddu furale. Puderete ancu aghjunghje buttali miniatura, sgrossatu da a ghjente sottu à u vestitu spurtivu.

Puderete Pintate una Doncina di Neve, in culurite è in u lápiz. Tuttu ciò dipende à a sperienza di u ghjovanu artistu è di e materiale dispunibule.

Una magia vera pè u vostru dibuffru dà l'oru o argentu. Hè vistu grandi chiseaux o perdi, pittati nantu à a cola, in cima di u travagliu finitu.

Fighjemu à a vostra attenzione una seria di classi maestri, trà e quale puderà sceglie l'opción puntuale per u zitellu. Pudete scrive una bella doncina di neve cù una corona magica.

Per fà quì, prima grazie un siluettore di a zitella, scrivi u filu futuru. Pigliate à pocu tempu a cundiscerà i elementi individuali di u nostru debbuli, robba in miniatura è face. Ùn bisognu di decuritaraghju a chjera capunanzu cù una corona magica. Hè da agisce uni pochi di culori - è a Maidenne di neve hè prestu.

Ci hè difficiule di esse indifferenti à a Picciolezza di neve chì guarda un ghjocu di l'arbureto di Natale chì brume cù l'oru.

Emprastiggiammi in disgrazii di a faccia - pinzamu un ovale, forme una linea di crescitura di u fiore è di dui treni. Pigliate un caprettu è dipinze e mani chì sustenen u bulu d'annu. Dopu questu, avete da passu à passà un capeddu cù un vinu biancu. U toccu finale - raghjone una faccia è colore l'imagine.

No menos atractiva sò l'imaghjini di una raggia magica cun un babbu fughju in i so mani.

Eccu un altru opzione. Hè u più faciule per cumincià à scrive cun un croce di i persunanti principali di u futuru figura - u capu, u troncu è e mani. Allora pigliate cù curazioni i dati di a figura. Dopu piglià una faccia, vestiti è mani - avemu avè dipincià u patru resultanti.

Oghje ghjittori artisti principianti facenu u prublema di fà rilevà un raru umanu. Quantu hè faciule per sculare una faccia di nevara? Per fà chì a faccia era prupurziunale, hè necessariu per sparte cù qualità in quattru parti. Allora pintamu l'ochji, u nasu, a bocca è e cigliu. Dopu à quessa, ferma solu per sguassà e detaglie - è a nostra nebbia con chante Santa Claus hè prestu.

Per scopu di sviluppà a sperienza di l'imaghjini di a faccia umana, pudete pruvate à spicchera carichi separati. Dunque, una bona furmazione è escevule per l'aiutu per puderete diventà una classa maestra, aiuta à scena la facciata di a faccia in u stadiu.

Se avete digià imbiancatu Snow Maiden - vogliu a ricurdari a sfondate apprufundante, chì saldà a nostra imaghja di a nostra eroine. Comu regula, a Donne di neve hè dipinta in u mità di un foresta neve. Pudete ancu aghjunghje un pocu di ghjescia di boschi - coniglietti, squirri o picculi pani.

Arminate cù patience è i nostri cunsiglii, tù è u vostru figliolu avarè a pocu da l'imaghjina di a donne di neve. È prestu a vostra casa certamenti si sò squadra cù sculture màggicu. E l'u ghjornu passatu cù u zitellu portanu assai alegria da a creatività cumuna.