Twister - i regule di u ghjocu

Ricertamenti, avemu fattu u ghjocu particulari "Twister" di u partitu Western, chì pò esse attribuita à i ghjoculi mobile . Cù l'aiuta di l'aiutu di divertisce è passà unforgettamente totò i so cumpagni, amichi, amatori. U ghjocu di famiglia "Twister" hè stata creata in l'anni 60 di l'ultimu seculu in i Stati Uniti, è ùn hà micca persu u so fama à questu ghjornu.

Description of the game "Twister"

Twister hè un ghjocu mobile outdoor, in a versione classica di quale pò esse ghjucà 3-4 persone. Hè abbastanza simplice è ùn deve micca bisognu speciale è capacità. Pudete riveverisce e regule in pocu minuti, è poi divierge in fun. U ghjocu settore, in u primu locu, includenu u ghjocu di ghjocu. Hè una matta plastica forte di u culore biancu, nantu à quale si ponenu culle di culore in quattru fila. In ogni fila ci sò sei circondi, cusì à u ghjornu sò "Twister" ci sò solu 26 circles di verde, giallo, rodu è blu. In generale, u campu standard di u ghjocu "Twister" di dimensioni sò 140x160 cm. In più, u Twister include una roulette flat. Hè divisu in 4 settori, caghjunu chì currisponde à una certa manu o pede. Ogni ditta di u settore hè divisu in 4 setti sizzioni di i stessi culori chì i circles in u campu ghjocu. Quandu a freccia torna è si ferma, vene una certa combinazione di corpu è u culore.

Ci hè una versione inflatibile di u ghjocu populari. Per a cumpagnie di grande, pudete cumprà un ghjocu di l'outdoor "Mr. Twister" di un grandore enormi. In certi versioni, a roulette hè sustituitu da dui cubbi. Inoltre, ci hè una variante di u jocu di ghjunta "Twister", in u duveru di i membri, i dete sò attati. In u ghjocu ghjocu di u ghjocu di ghjuchjata "Twister" in lignu di circles diverse formi divertenti è simboli sò usati.

Twister - i regule di u ghjocu

In generale, e regule di u ghjocu sò simuli. Spreading the game mat, hè bisognu di decisu chì serà u cumandamentu. Se i jugatori sò dui, occupanu l'altri opposti di a matta, pusendu un pede nantu à u circhiu amaru, u sicondu - nantu à u celu. Se i jugatori sò trè, u terzu hè u centru di a matta nantu à i circles circuli. U mandò rinviu a freccia di a rulette è dice cumandus curtu, induve poni à e attitudini un bravu o un ghjornu. Per esempiu, cù l'cumanda "diritta, amarizza", i participanti pusonu a so manu diritta nantu à u circhiu vicinu giallu. Cusì, durante u ghjocu, i participanti anu occupatu quanti pochi posti abbastanti cunte è ancu cunfine cun l'altri. Ci hè parechji punti impurtanti:

L'usu di u ghjocu hè di firmà è forza l'avversu à piglià postu difficulu, chì vi conduite à a so cascata è perde.

Cumu fà u ghjocu "Twister"?

Sfortunatamente, no ogni famiglia pò permette di cumprà l'animazioni, perchè ùn hè micca prezzu. Ma ùn anu aghjustatu, perchè pudete fà u ghjocu "Twister" cù i vostri mani.

Avete bisognu:

  1. Nantu à e vistimenti di culore di u teatru, pudemu sculaccià cun una tappa o un pezzu 6 cilivi di diametru 20-25 cm è tagliate.
  2. Ci hè pegà à u cutru di u tela bianca, mette in quattru fila. Per a forza, cosciamu i circles circa a circumfarenza.
  3. Da a carta di cartone fate un quadru, dividite in 4 settori. Facemu un cercolu chì in ogni sector femu cun palangani cunti 4 picculi circles di quattru culori diffirenti. In a quadrera di ogni settore, disgraziate 1 parti: u bravu dirittu à u left, a perna ghjusta o direcia. In u centru, aghjustà a freccia di lignu cù un beccu è a nut.

U twisteru cù i so propria mani è pronta per entrete e vostre amici!