I ghjocelli di Natale fatti di pignotti

L'annu novu hè un vacanze chì i zitelli è l'adulti anu circà capunanzu. Eppuru, è quale L'annu novu senza u caratteru principale in casa - un arbre di Natale bella è elegante? E si avete u tempu è u desideriu, pudete décorate cù i ghjoculi casani, perchè solu a bellezza d'invernu pò esse specialite unicu.

Un ghjornu dispunibule per a criatività di l'annu serà un pattu ordinariu, da ellu puderebbe creà maravellosi ghjoculi di Natale in l'arbre di Natale o bè dicurazioni pè a stanza. In mani mundiale di cunes simples, puderete uttene ghjoculi di Natale in a forma di cazzi cute, animali di foresta, aviani di geldi, angeli, etc.

Cumu fà un ghjocu di frutti di Natale?

Semu suggerente chì avete un travagliu un pocu è creanu da e vostre mani inpendenti in un arbre in a forma di eres. Per u travagliu avemu bisognu:

Allora, avviamu:

  1. Prima, hè bisognu à dàchanu l'arpi superiore di u rotulu di carta in ghjornu, cusì formanu a testa di u futuru cigliu d'arpa. Allora, cù l'aiutu di u lignu di cuttuni o di la lana di cotti di corpu, liscia u cavallu resultanti. Per fà questu, pegate u pegà PVA cù articuli di cuttidùs è pruveni in capasti, facennu un erizon una corona rounded. In mezu di a cima di u dintu, inserisce un puzzicheghju, perchè dopu pudemu fà un ciclo.
  2. Scaricate a bump in un "scale" separatu. Emprinzammu a formar un capigli d'erice. Per fà questu, pegà u rotulu cù "scale" cù a supercola, partendu da u fondu fundale.
  3. Ora a parte restu di u rotulu, femu di saccu cun una massa di papier-maché è furmemu u nostru nasu à l'erizon. Dopu da u cartulare chjamà e manichi, aghjunghje à u corpu cù a sola massa di papier-mache è mandonu l'erizon in a bateria.
  4. Dopu chì a nostra pececa s'asseca bendu, avemu da a pittura. U corpu è e mani di l'eriziu sò dipinti in beige, è i "spine" sò culori scuru. Dopu da u plastica facemu occhi, un nasu, un funziunamentu è aghjustate tuttu in u locu cù l'aiutu di una supercola.
  5. Da e restu di u plastica facemu i pani, in ssu inseritu una corda è secca. Allora fogliate a cuerda duie volte è prendite cù u pirtusone in a cima di l'erice. In parte à l'aghjone aghjusta un campanile, facemu un loop in pettu è fate tuttu cù un ramu in supercola. Siccomu l'erizie hà avemu è festiu, aghjustemu i "aghjunti" cun una fina capa di gelu cù sparkles.
  6. L'erica d'annu hè prestu!

Comu pudete vede, ùn hè micca in tuttu difficiuta di fà un ghjucatu di cunes cù i vostri mani. Ricurdativi, a creatività ùn hà micca frontiere è ostaculi, a cosa principal hè u desideriu!

Di i pignotti, pudete fà micca solu ghjucari di bè ghjocu di Natale, ma ancu l' arbre Natale !