"Hè bisognu di un fratellu o di a so sera" - cumu si preparà un criaturu?

Hè cresce chì a famiglia hè veramente cumpletu, quandu dui zitelli sò ghjente in ghjiru à a casa. Certu, a diffarenza frà i zitelli in a prima coppia serà notu, è a mo mamma hà avutu un duru tempu. Ma doppu di parechji anni, i zitelli anu da fà amici è ghjucanu cù l'altri. Duranti l'ippjanizzioni di u secunna gravidenza, hè assai impurtante di dedicà u tempu adientu à a prima nascita è preparalli per l'emergenza di un novu membru di famiglia.

Dopu avè principiatu?

Avete bisogna sapiri chì avete pagatu tutti i vostri ritratti à u primu zitellu è si hè accustatu à fà cun naturalità. Serà difficiule per evità di cunflitti è reazzioni negativi, se avete postu prima di u fattu è dicenu chì avà avà aduprà a so mamma è a pene per un altru figliolu.

Ancu in l'urganizazione di pianificazione, hè megliu di cumincià à cumincià à pezzi chì in tempu t'hà pussessu un fratellu. Fate nantu à a so attitudina à questu ùn ci hè nisuna sensu, sè vo site digià in pusizione. È sì ancu u sicondu gruppu hè solu in i piani, cù a risposta "nè" avete bisognu à fà un sforzu di cunvince a fiorta. E quale si sapi quantu ellu periscive chì ancu in u so rispunsu negativu chì sempre hà dettu nascita. Cumu dopu per entra? Pruvate dà l'infurmazione ghjuchjarru in una lumine positiva. Pudete cunsuscene cun qualcosa quantu serà ghjustu à ghjucà incù un amatu è cumu tutte bè sarà fine. Cusì aghjustate u primu zitellu à i pinsamenti pusitivi è una ghjustizia cuntintiva di u zitellu.

Un puntu impurtante chì quasi tutte e genitori scurdate o misbattì u zitellu. Never say phrases like "ùn ti micca amu più". Pigliate à a mente di muzzini pinsamenti innecesarii. Evite esse dumandate per sè stessu è ùn ti ricùardi micca tù stessu. Un altru fallimentu cumuni è a paraguni. Ùn hè mai micca dichjaratu u primu zitellu chì u so prucessu di nascitu è ​​di sviluppu era diversu A cuntrariu, pruvate a dimustrarà cumu si pare à u fratellu è cumu si vanu in casa.

Tutte struzzioni pè i genitori

Quandu avete preparatu a pezzu per l'idea assai chì u sicrittu di u zitellu in a famiglia hè bona, pudete piglià inizià a participà à u prucessu di preparazione per l'emergenza di un novu membru di a famiglia.

  1. Fate u primu zitellu chì a so opinion hè impurtante è dà l'oppurtunità di sceglie un nomu stessu! Di sicuru avete digià ricunnisciute parechji, ma ùn pudete micca decide. U primu riposu serà felice d'aiutà cù questu.
  2. Per annunzià l'ultrasound cù a spouse o mamma, ma u zitellu in età maiò pò esse interessante. Fate fegate un cartoon annantu à u so fratellu o di a so surella, perchè sanu sanu sanu cumplettu.
  3. Chì l'anzellu tocca u stommacu è parlendu cù u ghjovanu. Questa solu ùn stabilisce micca una ligera psicologica forte trà i figlioli, ma dinò l'aiutu ancu à u so novu relativo.
  4. Preparate a terra per visiti futuri di i visitatori è i parenti in anticipu. Puderete oghje dumandalli à presentà solu i zitelli, o cumprà i rigali stessu. U picciottu criaturu ùn deve micca sensu di attenzione.

Closer à u corpu

Avà qualchì parolla nantu à a parte di a famiglia di a question. Pudete megliu preparà a mulchera no solamente mentale è psicologicamente. Insegnanu à serve per ellu in quantu à a so età. Per esempiu, à l'età di trè, un zitellu pò assicurà bonamente i joca, lavà o vistimentu di a maiò parte di e cose. Ma avete bisognu à fà tuttu u pocu è preferibile in una forma di jocu.

Fuchsia incurazione in ogni modu pussibuli. Spiegà chì un pocu di casu simplici è utili fiscà u tempu, è pudete passà nantu à ghjoculi o cumunicazione. Mentre a mamma disfatta u più ghjovanu, l'anzianu pò assicurà rapidamente i cose suci à u cisterna è tira fora u diaper. Assicuratevi o graziosu per qualsiasi aiutu è glurificà cù famiglie è amichi, è u mulinu si sentarà un omu amatu è impurtante in a famiglia.