Vasodilatesi pani in u nasu durante a gravidanza

Li misi felici di portanu un zitellu sò spessu epplittati da parechji tipi di malati. Allora a tòxicosis prima ùn ùn dà un riposu à a mamma futura, da nimu in quellu friddu. Unu di i primi signali di malfunzione in u travagliu ben coordenatu di u corpu hè un friddu cumuni. Puderà signalà a penetrazione di u virus, infezzione, pò esse una manifestazione di allergii. Sapendu l'etiologia di u friddu cumuni è assai impurtante, in particulare in u primu trimesteru di gravidenza, perchè u trattamentu pò diferenze radicali.

Di solitu, u terapicu cumplessu, sia a SARS o un friddu cumuni, includenu cullen vasocitritivi. In ogni casu, questu ùn hè micca applicà à e donne in a situazione.

Perchè micca, o quale hè u vasocitusiu ca manca di perikoluosu durante a gravidanza?

Sì i drogami di stu gruppu avè solu un'ezzione lucale, a quistione hè esse o cattini vasocitritivi in ​​u nasu durante a gravidanza ùn puderebbenu stand. Ma, com'è cunnosciutu, tali droghe anu un'esistenza generale vasocitisdisivu annantu à u corpu, rispettivamente, è esposti à i vasni di a placenta, a través da quale a pappola ricevi nutrienti. Certi cumpagenti assicura chì questu effettu si osserva solu quandu una donna "abusi" ponenu - supira a dosa è a durazione di l'admission. Ma u fattu hè chì u corpu, in particulare a mucosa nasali, hè prestu prestitu per questu impattu, è e duie ziplini chì aiutavanu à relieve l 'affittu di aiutu - oghje sò oghji ineffettivi. Cusì, involuntàvuli ùn hè un accustomu, un crescente di a dosa, è, in cunseguenza, l'atrofia di l'endemare olfatoriu nervuali di u nasu, a sequenza di a mucosa, l'ipoxica di u fetus. Categoriu pruibitu i vucale di i vasocitbitivi in ​​u nasu per i femminili pregnant chì pacenanu a pressione di u sangue.

Cumu pudè trattà a congestion nasali durante a gravidanza?

L'esèrcitu di la congestione nasale permanente - a situazione hè summamente peligrosa, perchè porta à a carenza di l'ossigenu in u fetu. Per quessa, hè necessariu di trattà cun stu prublemu senza ritornu. Dati l'etiuloghi di u friddu cumuni, a durazione di a gravidanza è a natura di u so cursu, una medicina, inclusi gocci, sò selezziunati solu da u duttore. A maiò parte di i medichi urdineghjani i preparatori futuri di i mariti di i gruppi seguenti:

  1. Quessi nantu à a basa di l'acqua di mari, cum'è Aquamaris, Salin, Merimer, Humer. Contenenu molti microlamenti utili, chì unu di quali hà un effettu unicu. In u risultatu di l'utilizazione di questi fondi, l'edema è l'inflammazione mucosa hè eliminata, l'immunità locale hè activata. Ma, più impurtante, i droghe sò assicurati solu per un omu criscenti in u panicu.
  2. Gota nantu à una basa di a pianta, per esempiu, Pinosol. A cumpusizioni di a droga includenu l'olii essenziali di u eucalipto, u fintantu di u pinu, chì efficace a lotta cun una manifestazione di u fruttu cum'è un fruttu di nasu.
  3. Preparatori omeopatichi, cum'è Euphorbium compositum è EDAS-131 - sullivanu a cundizione, micca daveru u zitellu.
  4. Medicina tradiziunale. Nurmalizà a respirazione nasali, rinfriscenu a inflamazioni è di ovu. - u succo di Kalanchoe, scarlet, beole.

Eppuru, ci sò parechji questi paragunendu i risichi per e donne chì sò pregnant, i medichi si prescribanchi vasocomposti in u nasu. A principalità sò sti preparazioni basati in xylometazoline, cù nomi cummerciale: Galazolin, Per u nasu, Ximelin. Puderanu esse usatu solu dopu à amministrazioni è rigistru à a dosa indicata. Fate l'attinente à e precautions, pudete aduprà droghe nantu à a naphazoline, chjarate Sanorin è Naphthyzin, in i tempi dopu - Tizin, Vibrocil.

I cateni vasodilati in u nasu cù oxymetazoline sò pruibiti per i femini incisi.