Rouvage fashion - autumn 2014

L'estiu hè un attraversu è hè ora di pensà à a nova stagione. Perchè ogni volta hè sempre imprevisible, avemu suggerimentu per appruntate di i tendenzi di a moda in vestiti per u vaghjimu di u 2014.

Se l'annu passatu era particularmente femininu è naturali, in questa stagione in a tendenza di a geometria è di e strade. E disinfettori di quelli brands such as Saint Laurent , Gucci, Louis Vuitton, Matthew Williamson, Dries Van Noten in i so cullezzione mudifiche di mudelli in u stilu di op-art (puzzicheghji biancu è biancu è zigzagli) è 3-D di mudelli, applicati di ublu di ubligatori è ritornu in moda 60 -es.

Roupa di moda - autunno-inverno di 2014

A più recatata in Parighji, e marche di u mondu dimustratu i fannii di alta couture i seguenti creazioni di i più famusi disinfettori. Trà i principali tendenzi era ubligatoriu di culore in i cumercii più valenu è imprevisu. Cumbattinu diverse textures, culori, stampi complexi è adornosi in i prudutti, in fine, i còmpie assai vucali stampati, chì sicuru sarà attellu à parechji donne di a moda.

L'avvicinamentu di u vaghjimu ùn significheghja micca à tuttu ciò chì hè necessariu di cambià in modu radicali u vostru uttellu di u lume è di i prudutti femminili à pettini cibo è pratiche. Per esempiu, a marca Carolina Herrera offrui una donna stile belli vistimenti in u pianoforte, chì sarà perfetta à u vestitu di vestitariu di qualsiasi fashionista. Unipo di i prudutti sò stati ammulati cù furia, ogni tipu di stampi è avianu un corpu simplici, grazia à quale hè statu creatu una siluzzia veramente majesta. In tempu frescu, u gruppu pò esse supplementatu cun un mantellu rossu di tweed o una cape di pelle.

Una altra tendenza di a futura tempesta hè una vestita di mela è calza custera. E vistiti cù mudelli geomtrici è stampi incredibbili sò adattati per creà imaghjini di ughjugale, è i chjappi, cardigans e caprini ti prutege a bella meza di l'umanità da u friddu è u ventu.

E stile moda per u vaghjimu è l'inviu di 2014 hè ancu imprevedibbli. I disinfettori in favori di furna naturali, cuir è lana. Per esempiu, a marca Porti presenta mudelli di capiglii da un ghjattu uparaccu (scuffle) in culori chjardi, Oskar de la Renta preferenu stechi eleganti di latte cun una cafe. Empi Pucci è Sacai anu statu vera à a pelle naturali, anche aghjunghje i so creazioni à u rimmellu di u so pècure.

In quantu u modellu di vistimentu di u vaghjimu di u 2014, l'ùmmira pastel, beige è marrone in u tendenu, è l'esmeraldatu, chì hè assai predilettu di tutti, sò novu in a tendenza. Fans di i classici ponnu piace u culore nìvuru, biancu è grisu, ma i pridelensi brillanti è straordichi ùn devenu esse attenti à rubini, u bughju bughjone, aquamarine, silve, uvuace, mauve, chì sarà cunsideratu unu di i culori principali in a paleta di moda di l'annu novu.

E, sicuru, a ghjacitella favurita di tutti hè in moda. Scotch Scotch, tradiziunale americanu, tartari è giappunìa giappunìa populari arti occupy fashion podiums.