Shopping in Seoul

Un viaghju in Corea del Sud hè sempre un mare di impressioni. Accuminciannu da cafbi è ristoranti, induve puderete prughjettanu boni deliori è di prezzu, è finisci cù viaghji di cumportamentu in quale pudete pacà è truvate un decode decentu. Ma e shopping in Corea sò pò sbagliate si ùn cunnosci micca i posti chì sò bè ​​per questu business.

Hè impurtante sapire ciò chì passa un shopping shopping à Seoul

Aghjunghje shopping, ricordate chì Corea hè un paese di induve a dimensioni di a robba sò indicati in centimetri, è a taglia di i scarpi in millimetri.

Pudete pagà per i merchenzie micca solu in contu. In a maiò parte di e boutiques, u pagamentu hè ancu fatta cù carte di sistemi di pagamentu internaziunali.

Pudete cumprà in a maghjeria più di 10 ore à 8 ore. À questu tempu, a maiò parte di i mercati è i centri shopping.

Negozii è vendita in Seoul

Andate in shopping in Seoul, vi tocca à decisione in quale l'area di e shopping. Ci sò parechji in a cità:

  1. Myeongdong - questa zona hè situata in u cori di a cità. Eccu cumu pudite cumprà roba di famiglii famiglii, è di calzini è ghjuvelli. Ci hè dui alcoli centri shopping: Migliore è Shinsegae.
  2. Appukuzhon hè u rughjonu induve si trova a famosa Rodeo. Eccu averebbe truvà e dispunibuli più in moda è costosa di e famiglii famiglie di a ropa è di e marchi dinò.
  3. Itavon hè un locu induve pudete ancu truvà parechji buttuni di moda. A più parte vende hè parlata in inglese. In questa zona ci sò assai bars è ristoranti.
  4. Insadon - un spaziu in quale puderete truvà un mare di libreria, antichi è souvenir, hà ancu un mercatu induve mette assai antichi.
  5. Cheongdam-dong - in questu spaziu vale per visità amatori di e marchi europei. Eccu i più pruduttivi di a moda è a probabilità di cumprà una cosa unica hè assai alta.

I Mercatini in Seoul hà da esse interessanti per voi. In più di i prudutti freschi trà i cunti, truverete mudele di moda è scarpi, ceramica è ancu ghjenitrice. I prezzi in issi spazii di vendita sò diffirenti di l'arregistramentu, è i vinditori avete l'opportunità di bargain.

Se ùn piglià in cuntenendu i trasporti spontani, avete bisognu à visità trè mercati principali in Seoul:

Cosa da compra in Seoul?

Corea hè famosa per i so prudutti di u ginseng. Per quessa, ùn hè micca difficiule di truvà tè è ancu cosmichi cù sta pianta. U sicondu, ma micca menu ricordi significativu di a produzzione lucali sò prudutti di cuoio. Outerwear, sacchetti è merceria quì Hè assai populari.

Importa shopping à Seoul, fate chì u tempu megliu per cumprà cumencia cum'è festivale di shopping. È in August u "Grand Sale di Veranu" hè cuminciatu quì. I discu di parechji prudutti in a maiò parte di vendita aghjunghjenu u 60%. Un altru avvenimentu pruvene da ghjinnaghju à ferraghju è hè chjamatu u Festival core shopping. Hè custretta per i turisti. In una visita à i ristorante, l'excursioni è in a maghjeria di i buttoni ùn hè un scontu di u 50%.

Quandu visitanu Korea di u Sud, ùn abbiate micca di passà un tempu per stà è diventene una compra interessanti è imprevisible. Enjoy your shopping!