Casu di a sposa - costumi

A data, i rituali è tradiziunali di a casuzza di a bride anu scurdatu, sò sempri limitati à un cena formale cù un amicu cun i so parenti, chì a coppula annuncia a so decisione di casu. È davanti à l'incuntrariu di a sposa era unu di i costumi più viviani, è era dopu à l'matchmaking, diventava chjamatu chì u casu ùn era pussutu o micca.

Casu di a sposa - costumi

In seguitu, cumu si piacerebbe una sposa sapia tuttu - l'usu hè qualcosa cumuni. Di solitu, questu involutia u sposu, i so parenti - u babbu, un ziu o fratellu anzianu. Oghje chì u matchmaking hè statu precedutu da una mostra di nozze, nantu à quale a sposa hè stata offerta per caminari pi la stanza, di dimustrà i so talenti. Dopu issu casati cù u sposu cunferitatu, se a zitella piaceru u zitellu, in un corpu di tempu i matchmakers vinevanu à a casa di a sposa. A strada, cumu si metterà una sposa, u sposu puderia dì micca solu l'appressu di i so famiglie, ma ancu cù i matchmakers professjonali. E cuntrullenu l'annuncia di a matrimoniu di a sposa, seguitu l'observanza di i costi. Sicondu a tradizione di a sposa, u ritu tutale era silenzu, solu cambiando i capelli è i demostrenti talents. Dopu chì a sposa pudia ricusà l'omu, datu per ellu garbuz (pumpkin), da u listessu cumpagnu d'altru puderebbe ancu "furtuna" à a sposa - dopu avè chjusu una porta un ritornu, maldi la figghjola in una vita unmindia. Sì a sposa ùn ci piacia micca a sposa, poi hà solu fà un vittura d'acqua per a so bocca, purtata da i parenti di a sposa. S'ellu era a so piacimentu, u zitellu in eddu. Invece di l'acqua, ci pò esse u melatu in a vetru.

Ci era un signu chì u matchmaking ùn pò esse tandu u 13, è ancu i quartieri è i vennari. E li megghiu numeri per stu ritu eranu cunsiderati 7 è 9. U spartimentu accadarà dinò dopu à u tramontu, hè stata fatta in modu chì e ghjovanu ghjente ùn puderebbe nisun omu. Dopu chì i matchmakers fù partutu, era cumunu per vincularu tutti l'uggetti persici à a casa, perchè a furtuna ùn faria micca, è a festa hè felice.

Cumu possu esse metterà una sposa, l'idee di casu mudernu

Oghje, a festa di a sposa di a sposa hè cambiatu, perchè l'script hè nessuna cosa. Pudete cumu briunata, cum'è accusati in u Ucrania, cù costumi naziunale, pudete stylise l'accussione sana per un feste gòticu, cù l'omu lummini, vampiri è altre contrani di orrore, o pudete aduprà matrimonii matchmaking d'un influente clan mafia, quì rigali è rigori è bracci, i macchine automatiche à a lista, è una sposa misteriosa à l'attraente. In generale, tuttu hè limitatu da a vostra imaginazione, u principale hè di cunsultà i vostri parenti - ùn tutti ùn anu cunfurmatu cù un zombie o una pistola. E di sicuru, per esempii di grande avvenimenti, hè megliu chjamà i vostri amichi, creanu a situazione è vi sarete amuzati è intrattenitu.

Ciò chì dì: quandu u ghjornu daranu a sposa? Tradizionalmente, tuttu cumminciò cù a parolla di matchmakers "avete un pruduttu, avemu un mircanti". Avà i discorsi d'apertura depenunu di u stilu chì duverebanu accorse. Per un casu Ucrainu tradizziunali, rimarche annantu à i bè è u mercatu vi farà, ma i capi di i clani mafia sò spressi una cosa diffirenti. Dunque, l'script hè bisognu à esse pinsatu. In u matchmaking, u groom accede normalment à a bride un pane, issa tradizione hè spessu seguita. Inoltre, u sposu hè obligatu à preparà un bouquet di fiori per a sposa è rigali picca per a so mamma è u babbu. Dopu u discorsu di u sposu è a manifestazione di i talentu di a bride, a matchmaking accadì à a so logica cunghjilla. U sposu è i so cumpagni di sicuru annunziatu è andonu in casa. Dopu à a sposa cun i so parenti riturnati nantu à una visita di ritornu. Oghje, u rituali di casu hè spessu torrantate, cum'è l'etiquette ùn determina micca a durazione di a cena durante a matchmaking. Dopu a benedizzione di i genitori, a sposa ricevi u ring com'è signu di partitu.