Cirasa "Kharitonovskaya" - description of the varietà

Stu tipu di cirasa hè acquistata per passà l'altri dui, à dì - Zhukovskaya è Almaz. In u 1998, a varietà Kharitonovskaya hè statu intruduttu à u Statu Registru per u cultivo in a regione di a Terra Centrale Naziunale.

Cherry Kharitonovskaya - description

L'arbre hà una dimensione midia, l'altura di u cirera Kharitonovskaya hè di 2 à 3,5 metri. A corona hè sferica, a so densità è a densità sò mediani. I riti anu ancu una longa media, dirittamenti, in culore - marrone fiordu.

I bottiglie nantu à i rimichi sò signalati, formi cundiziunati, pressatu contr'à u ramu, culori rossu-marrone. I Foglie di Kharitonovskaya sò largu, verde scuru, ellutica in forma, cù una superficia liscia. U vintu di foglia hè grande-serrate.

Petioles sò di longu u grossu mediu, i stipuli sò dissecati forti è iniziali. I fiori sò bianchi, abbastanza grande. I frutti sò furmati nantu à e rami è i rami bouquet di l'ùltima anni.

Quandu discrivinu a varietà di cirasa Kharitonovskaya, ùn si pò fà senza e carattaristichi di u fruttu stessu: sò assai grande, circa 18x16 mm, pisanu 5 grammi. A forma di i ciliegie hè culonite, tutti i frutti sò una dimensionalità. A cima hè culurata, a basa cù una depressione petite, l'funnel hè chjuchju, u fossu hè medium. U culore di u baccola hè russu scuru, ci hè un pocu numaru di punti subcutanichi, i so dimensioni sò chjuchi.

A fugliale di u fruttu senza pubescenza, è a carne - aranciu, assai gustoso, dolce è agrio. U zucchinu hè un culore rosu luce. Peduncle hè una longa è grossità media, hè perfettamente siparata da a bacca, à l'ossu hè firmemente attache. L'ossu stessu hè ben sipatu da a polpa, hà una forma ovale è un grandu largu grandu. A trasportabilità di i ciliegie cullucati hè un mediu.

Cherny-Cherry Cherry hè utilizatu da Vladimirskaya è Zhukovskaya. In u stessu, a varietà hè in parti self-fertilizata. Sempri cundizioni favurevuli è cura, i primi fructificà si spone per u terzu annu dopu a muzzica di e piantina.

Varietà Kharitonovskaya hè rispettu è pupulari à i ghjurnoghji per i so frutti stati, a resistenza à a malatia d'etimulugia fungale, fruttu d'alta qualità è gustosa, bona rusticità di l'invernu, versatilità d'usura di fruttu, u growimentu moderatu di l'arburu. L'unicu susteneru hè u grande grandore di a petra.

Cherry Kharitonovskaya - pianta è cura

Per plantà esse necessariu di preparà u sughjettu - deve esse chjude, ligere è arricchisci cù nutrienti. U locu duverà accade bè cù a luz di u sole, nantu à a parti sud di e custruzzioni. Hè allora chì u microclimatippu ideale hè furmatu, chì cuntribuisce à u bonu criatu è u sviluppu di l'arbre, cum'è a so crescenu parfetta.

U megliu per plantà hè u vaghjimu, davanti à a prima ghjàlle. U tempu ideali hè di mità d'uttobre. Di sicuru, pudete pomi pianeti in a primavera. U megliu di tutti, quandu a nevada si vende è a terra chjuda è siccatura. Ma in questu casu hè impurtante ùn mancassi u mumentu di inchieru di i riti - hè necessariu di cultivà à questu puntu.

A cura di ciliegie hè a sbagliata curretta di a curona, l'appruvisazioni sistematica di fertilizzanti, abundante rega in borsi anni.

I fertilizanti devenu esse introduttu una volta per annu, in u vaghjimu, quandu tutte e foglie falesenu. À u listessu tempu, hà da esse attentu à ùn "svilate" a pianta à u principiu di u so sviluppu. Più assai nitrogenu viaghja à a congelazione di i ghjucatori, senza prevenzione. Durante a fecundazione è l'acquessi, hà bisognu à perdulà u so travagliu à l'arbre, micca troppu profundu - abbastanza 10-12 cm. Ma in u vaghjimu u zuccadoru in u cummerciu di truncale deve esse dugnu à una prufundità di 15-20 cm.

Per prutezzione di l'arburu di i rosi è i ghjàllichi in l'invernu, a corona di l'arbre hè cuparta di spruce lapnik. In casu di l'assistenza curretta, a pianta annuleghja annantu à un aumentu di 50 à 70 cm.