A Preghiera di Mamma

I relazioni trà i genitori è i zitelli sò custruiti nantu à a simplicità di a relazione di u creditu cù Diu. Diu hà datu i genitori puteri speciale, è a disubbidenza di i genitori hè un veru piccatu. Hè per quessa chì ùn avete micca particularmente chì crede chì a relazione mamma è zitellu hè interrotta cù un cordone umbilical cut-off. A cunnessione tra u principale è u so zitellu ùn pò esse cutatu - cuntinueghja sempre in una distanza è da a morte.

In certe volte, femmintami di i nostri prublemi cù l'amichi, esperemu cunsiglieri è aiutanu. Ma chì faraghju quandu avemu bisognu di l'aiutu, nò micca i nostri zitelli? À quelle ora i mare puderanu solu di a basa di a mamma.

A donna pò esse un incrèdula, ùn pudere micca sapè una sola prichera , ma l'ànima di a mamma ùn manca micca a fede o a cunniscenza. Questu da u coriu cù un corpu di sincerità è incorruptibilità umilità davanti à u Diu putente.

Diu pò esse pricatu in e so parolle, o cù preghjuni specialu.

A cosa principal hè chì sì u sensu è permette à travaglià a prichera di a mamma per i zitelli. Pruvate per sente a prichera persone:

"U Signore Misericurdie, Ghjesù Cristu, aghju dau i mo figlioli, quale ellu ci hà datu per rializà e nostre prichera. Ti dumandu, Signore, salvà in e manere chì voi stessu sapete. Mantene da i vici, u malu, l'orgogliu è ùn permettenu nunda intarratu da a so ànima, contru à voi. Ma cuncede à a fede, à l'amori è à a speranza di a salvezza, è seranu i vostri fugliati scelti di u Spìritu Santu, è pudè a via di a vita per santu è senza difettu di Diu.

Bendice, Signore, dete ogni minuti di a so vita cumportanu a vostra santa viulazione, perchè Tù, Signore, pò sempre esse cun elli in u Spìritu Santu.

Signore, dassi l'insignà per pricà per voi, perchè a prichera serà u so sustegnu è l'alegria in i so duluri è a cunsulazione di a so vita, è noi, i so parenti, sò stati salvati da a so prichera. Chì i vostri ànghjuli sempre u guardà.

Puderà i nostri zitelli sienti sensu à u dulori di i so vicinanti è puderanu cumprendi u vostru mandatu di l'amore. È sì culpèvule, perchè cuncede micca, o Signore, per offre u repentimentu per voi, è in a to vostra misericòrdia inespizie perdà.

Quandu a so vita terrale s'accupa, po i purtemu à i vostri posti celestial, induve elli cumportanu cun elli l'altri esclavoli di e vostre elettu.

A preghiera di a Pura Madre di Diu è a Senza vèrgine è i to Sante Sennori (liste tutti i bè famiglie), Signore, anu pietà è salvate, perchè ghjè glurificatu cù u Begin-Your Father è u Spìritu Santu Beatu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Perchè a pridenza materna u più forte?

A forza di a preghiera materna, com'è avemu digià dittu, hè in a so sincerità. Turgenev hà scrittu chì quandu un veru penseru o pruteghja, dumanda à Diu per fà chì duie volte duie ùn sò micca quattru. Eccu, dumandò un miraculu. È, veramente, solu una dumanda desesperada si ponu esse intesa.

A preghiera materna hè forte, perchè a mamma hà amatu à a so figliola per nunda, solu perchè ellu. A mamma ùn abbandunarà micca, ancu se u mondu rinviatu, ancu se u zitellu torna un assassinu, un ladru, scinniri à a miseria. I preghjinci di a mamma sò chjosi di sperenza, celo, fede, è questu quì chì pò dumane à Diu per un miraculu.

A maiò parte di i pezzi di a mamma sò pronunziati à a Mamma di Diu. Dopu tuttu, ùn hè micca solu a patrona di tutte e donne, ma ancu un intermediari trà Diu è di l'omu.

"Mamma di Diu, cumporte in l'imaghjini di a vostra maternità divina. Cure a mo ànima è u corpu fiaschi di i mo figlioli (nomi di i zitelli), i mio peccati infatti. Aghju da u mo figliolu à u mio Signore Ghjesù Cristu è à A tote, a prutezzione più pura è celosa. Amen ".

Ova per i zitelli hè necessariu ùn solu in momenti di difficultà, ma tutta a vita. Hè ricivutu di principià prima di a so nàscita, quandu sò sottu à u vostru core. Ask God, micca solu di u terrenu (benessiri, salut , fortuna), ma dinò di u spirituale, nantu à a salvezza di l'anima.