Cù que portareglie coli culurati?

Qualcosa chì hà in u so vestitore chjappiżi neri è beige. Ma u pantimed supranate di donna ùn sò micca tutti! E pi assai, u simplu pensamentu di adupralli, causanu horror. E vain! Cume creativa ponu dà un colore nylon pantyhose à a vostra imagina, se pensate à u più detallu!

Se una zitella in pantyhose colore u sensu chì site in un circu, hè solu significa solu chì u vestitu hè sceltu seleccionatu. Armed with knowledge and a couple of interesting ideas, è una stylish image chì sò dati.

Cerisi avemu selezziunate culura di culore da e regule

  1. Ci sò cullezioni di colore assai brillanti cumminati cù a ropa di colti cunti (grisa, nera, marrone). L'accessori brillanti ùn deve micca più di 2-3 (è da, se vulete).
  2. Cunsiglii culurite assai cun un vistitu, u teatru di quale hà un patronu chì ripeti u tintu di i cosci. Per esempiu, ghjira blu è una faglia in una casaggiu blu-marrone.
  3. Se l'indimentu principalu hè un culore chjucu è ci hè un desideriu di purtate pantyhose colore, in seguita l'ombra sò più calmamenti. Per esempiu, una blusa giurazza gialla, una ottavia negra è ghjira soffra.

À a vigilia di u friddu di l'inguernu, vulete ricorderà chì u pantimedaghju culurata cume diversificate alcuni, ancu un chjucu. Fighjenu particularmente bè in combinazione cù una modesta trimatura o un pezzu maiò.

Fate attentissima cù cura di e cose per voi stessu colesterie culore cun patrone. Duvete esse un 100% sicuru di a vostra scelta, perchè cusì ponu dà una trappula falla à u stile, è forse forse u vostru sughjettu cumerciu.

Una di l'ultimi mudelli hè tutte e tatuaggi culurati. Ùn avete bisognu di sopra i "tormentimenti di l'infernu" per aduttà a to lega. L'scelta di "tattoo" hè cusì diverse chì pudete fà una imatge completa, sceglie unicu accentu "ghjira". Per esempiu, tette cute with "bats batanti" bats vi darà l'ubbicu di Pasqua (ùn avete micca aduprate un "capelli di bruta"). Un arcu curvatu nantu à u turmintà, forsi, vi ferà a vostra data romantica l'inolvidable ...

Tentà cunsigli, trascuntendu i repertorii di a moda, stà in a moda "onda". Eppuru, u cunsigliu più efficae: mira in u specchiu e osserva a misura, caru ghjovani!