U diminuitu di l'utru hè normale

Li normi in anatomia sò termi relattivi. A norma hè un certu valori mediu di l'indicatore, chì varia in una direzione o l'altru. Per esempiu, ci sò certu norme per u crescita di a persona mediana, ma à a listessa ora tutti i pirsuni di altri altri è questa norma currispondi solu à uni pochi. U stessu pò esse dichjaratu da a dimensione di altri organi umani. In questu articulu avemu a parrari di a talla di l'utru in a norma. Havi bisognu di tutte e dimensioni chì l'utru hà da esse, cumu per determinà a so misura, è ancu assai assai infurmazioni utili in stu tema.

Allora chì sò i dimenisuni di l'utru hè cunsideratu cum'è a norma? Ci hè chì esse chjappi sò diffirenti per e donne chì anu alluratu è ùn anu micca datu di nascita. Ci sò quattru categorii di usu nurmale uterinu in uzi.

1. Per una donna chì ùn hà mai anu pregnant è, per quessa, ùn nascita, u grandu di l'utru hè dinò:

2. Si una donna hà avutu un successu di gravidenza chì ùn hè micca finita cù un partitu (aborto, u gravidenza congelada, etc.), u dumande di u so utru auremà diferenze di i precedenti è medità 53, 50 è 37 mm, rispettivamente.

3. A la mamma tennuta, chì hà purtatu u zitellu à a luce, u grandore di l'utru hè ancu più grande - 58, 54 è 40 mm.

4. A dimensione di l'utru in i femine postimagovevuli ùn anu diffirenti di quelli dati di supra. U mutivu di questu hè u funziunamentu hormonal di a cardinali di una donna. Questi figuri pò varià ancu in u stessu ciclu menstruali, perchè chì pudemu avè dicemu d'un putenza hormonal such a powerful period of menopause. E a fluttuazioni di a norma quì hè ancu più grande ca in i precedenti trè punti. Per esempiu, a durata di l'utru (chì, cumu sapete oghje, duvite circa 58 mm) pò andà di 40 à 70 mm.

Uteru di tagliu chjucu

I ginekologi sò spessu chjamatu un vivero, o utru infantili, perchè a so dimensione hè moltu più chjave di l'usu. In particulari, a lunghezza di l'utru hè di 30 à 50 mm, è ci pò ancu esse inconsistenzi in altri paràmetri, per esempiu, l'utru pò esse duie volte, è u so grosso è u voluminu, per contru, hè assai menu di a norma.

Tali situazione sò perché chì u sistema di ripruduzzione di u zitellu in un certu puntitu ùn cede di sviluppà è resta in u stessu livellu. À u stessu tempu, non solu a dimensione di l'utru "pesa", ma a so funzione principali hè a procreation.

Cù u diagnosicu di u corpu uttellu puderete aduprà, è sopra, è avete un figliolu. Per fà quessa, una donna hè sottupostata à un trattamentu especial, chì hè diretta à u crescitu di tessuti uterini sottu a influenza di i mediate hormonal.

U più grande di l'utru

Cù l'aumentu in l'utru, e femine a maiò parte di a menopause, ma in l'età riproduttiva este prublema si sviluppa bellu aspessu. U diminuitu di l'utru pò varià tutta a vita di una donna: questu organu aumenta durante a pubertà, cresce rapidamente durante a gravidanza, è poi diminuisce gradualmenti dopu à u cunsigliu. Ma chisti sò cambiamenti fisiulogichi, è l'utru puderanu aumentà per altri razze. Tra d'elli, ci sò trè malatii cumuni:

I sintomi principali di e malattie sò una distortu significativu da u diminuinu mediu di l'utru, cume un ciclo menstruali irregulare, dolore abdominal, incontinenza urinale, flatulenza, anemia per una perdita di sangue significante in casu di menstruazione prufundita, problemi di cuncepimentu è di sustegnu di i zitelli. Di sti signi l'ginecologu pò suspettà a malatia è prescriva esaminazioni supplementari. Un aumentu in l'utru hè trattatu da parechji mètudi, chì dependenu direttamente di a causa di a malatia.