3D di culuri

Ùn hè micca sicretu chì i capelli di capelli tradiziunali ùn si pò micca avidutu tutti. Inoltre, u minus naturale di u culore chjaru di i rizzulidi hè chì una settimana dopu - una mezzo nantu à e razzi una statua di traitore di u culore naturali accumenza di presentà è u piuvizzi cumencia di vede untidy.

I capelli 3d

Per decennii, perrucianti attornu u munnu anu pruvatu à risolve stu prublema, è, curiosamente, avianu succorsu. A tecnulugia più avanata per colourer oghje hè una figura di iurologica 3d, chì ghjustifica tutti i principii di a mancia tradiziunale.

Funzioni di 3d manciamentu

U puntuale di a tecnulugia hè l'utilizazione di nimu, ma parechji culori, o più d 'ombra di u listessu colore, quasi ùn si sò indistinutevuli di l'altri. Strands sò dipinti in una seccule speziale, è à causa di a transizione di u culore di u culore, u pentimentu acquistenu un voluminu è pare cusì naturali.

Hè nutate chì a manca 3d hè adattatu per i capeddi u pilu scuru, è per a lumera, ma a tecnica di aplicà a pintura hè abbastanza cumplessa è deve bisognu speciale da u pittori. I fili pintiatti corre accurti brillanu da l'internu è parechji sani.

Dyes

A diversità di u culore, brillantizza è meliorazione , in u risultatu da chì u capeddu hè statu dannucciatu è parechje senza vita, ciurenu cù l'effettu 3d implica l'usanza di oxidanti micca più di u 6% contru u 9-12% tradiziunale. Questa hè una basa iònica in base di tinta. Particulate capacitati cumplicate un pigmentu è particuli di riflessione di lumera, per quale averanu i filamenti è cambia l'ombra sicondu a lumera. Ùn serà micca superfluous to say chì l'agenti di colore di questu tipu anu un effettu pusitivu annantu à a struttura di i capelli.

3D tecnulugia di colore

Comu tali, ùn ci hè una regula unica per u mannamentu oculogicu - ogni maestru stessu crea u so propiu schema, cù un capeddu, cum'è un artista. Per un esempiu illustrativu, cunzidira a secùncia di 3d manciata di capelli chjamati in a tecnica di "Lumina".

Cusì, bisognu di pintà diversi toni: basi (A, maximamente vicinu à naturali) è supplementari (B, C, D, E).

A tecnica di applicazioni hè dinò:

  1. À u parting triangle of hair, i so immeci, hè puntatu.
  2. Da l'ore à l'ore, i capelli sò siparati da una partenza horizontale, sbagliata da i pezzi per i dui ganghi.
  3. Da a retazione, u tonu A cuminciò, movendu da i radichi à i tips.
  4. U tonu A hè appiicatu à a parte radicali di u capeddu, passendu da a corona à i tempii.
  5. Tone B hè applicata à a parte occipitalia è distribuzia nantu à tutta a longu di i capelli è i cunsiglii, facenu un transizione silti per e radiche, perchè ùn ci hè micca cuntrastatu cù u tonu di A.
  6. A parti cintrali è l'estremità di i filamenti restu sò macchiatu, chì si da u B, C è D.
  7. U triangulu fussu di i capeddi sò macchiatu, chì alterna trà E è A.

Ricurdativi, per fighjà risparmià, ùn avete bisognu di ricuperà à l'aiutu di a cirugia plastica moderna. Hè abbastanza solu per aghjurnà a vostra imatge, stile è micca perde a fiducia.