Viti incù ghjinami ghjuvellu à u fornu

Avà in ogni cucina in l'arsenale di l'anziani, pudete truvà ghjuvatu calefficale funzionale, chì hè utilizzatu per u fornu è u micruvellu . Ci era questa varietà di utensili di cucina ind'u moltu tempu, anche in u seculu passatu, ma solu avà hè guadagnatu un veramente amami veramente.

Sottilià di a vetru di manutenzione

Per assicurà chì i pranzi di u forru da u vitru hà servitu più di un annu, avete bisognu à seguità rigioni di e regule per manighjà:

  1. Vetru, da quale i pagliaghji per u fornu sò fattu, anche temperate, ma ancu fràghje. Questu hè, quandu, cuminciannu da una altezza o un sopra impatrunata nantu à ellu, pò spuntà o stà. Dopu a danni à l'integrità di i piatti à usu hè pruibitu - ùn sia assicuratu.
  2. Ùn ponite ghjuvatu refrattutariu in un incandescent furnu, perchè pò esèrcitu di causa di cambiamenti di temperatura. Tali platti sò messiate in un forno friddu, è solu tornanu.
  3. Inoltre, cum'è a versione previa, per evitari di divizzione di e piatti da quella di a tampiratura di a tampiratura, ùn ponu esse affissati nantu à una superficia umita, sguassata da u fornu cun una bagnu facia è chinu d'acqua senza aspirazione.
  4. Per assicurà chì a vitra ha servutu sempre u tempu, ùn devi esse micca limpiitu cù l'abrasivi - filari di filari è polu. Per quessa pruduttu prudutti chì aghjunte a superficia, valdi u cuntinuu cù l'acqua è lasciate.
  5. Ancu s'è teoricamenti l 'uttellu pò esse usatu nantu à a stufa, ùn hè sempre valutazione. Dopu tuttu, un vetru chjusu muratu hè sparatu dispeticamente è questu spessu spende à spoor.
  6. A viticultura hè utilizzata cù solu in u fornu, ma ancu in u micru. Ci hè adattatu per a cucina è cali. Ma per u scogliu di i prudutti è di a grillera per l'usu ùn hè micca indispensabile.

I vantaghji di a cucina in u fornu in un platu resistente à calor

Eppuru, anche u listinu di caveati quandu anu u vetru Praticole di u fornu, culinerete hè un piacè. Grazie à u disignu uriginale, i pratiche pronti pò esse serviziu direttamente nantu à a tavula in i piatti in quale sò furnite.

L'articuli di vitrughju chì hè resistente à u fondu hè adattatu à uperazione à e tematichi superiore 300 ° C, chì significheghja a so grande funziunalità. In questu pudete fà casseroles, guisate di carne è vegetale, lasagna, julienne, rostu è altre bè.

Per mezu di e pareti di vetru, hè valevule à vigilà a preparazione di u pane à u fornu, una volta di ùn avè micca curate è micca cuntrollà u diploma di a so preparazione. I braziers chì anu una tapa ponu esse usata per a stallà a nutizia in a fria.