Psiculugia di cunniscenzi

À u principiu di u XXu seculu, u psicologu francesu Pierre Janet hà sviluppatu un cuncettu di psicologija generale di a parsunalità - a psiculugia di u cumpurtamentu.

U cuncettu si sarani naturali per a scola sociologica francesa, induve una persona pareva esse un pruduttu di u sviluppu sociale. Finu à questu tempu, a psicoluggìa hà vistu un spaziu variu trà a psique è u cumpurtamentu di l'individuu, assai più populari era a psiculugia di l'associativu. Ma cum'è noviamu in una sucità, avemu obligatu d'interace cun interace cù l'altri chì e so interessi sò in eternu diferendu da elli. Avemu risolutu tutti i cunflitti chì anu sviluppatu in modu diversu: qualchissia viaghja passativamente, qualchissia hà fattu un cumprumissu, è qualchissia vi mostra aggressione .

U cuncettu di cumportamentu in a psiculugia hà sappiutu continuamente, chì implica micca solu una risposta à un certu stimulu, ma una interaczione constantu di u nostru organamentu cù u mondu circundante.

A psicologìa cum'è una scienza di i cumpurtamentu umanu pò spiegà parechje viulazione in a nostra psyche assuciata à a viulenza di vuluntà in sopra u cunflittu internu: neurosi, histeria, psichisthenia, etc. U cumpurtamentu, cum'è un subjecte di psicoluggìa, permette à i psiculoghi chì curreghjanu u rolu di i pratichi.

Dopu ddu puntu, ùn hè micca scrittu un libru singulu di a psiculugia di u cumpurtamentu è l'attività umana. Unu di i testi principali chì sò ingressu in u prugramma di l'univirsità, cum'è l'attuali ricunnisciutu per studiu indipendenti da i travaglii sociale, i maestri è i psiquiatri hè u libru di V.Mendelevich "Psiculugia di Deviant Behaviour ". In questu, pudete truvà tipi di cumpurtamentu di cumpurtamentu nurmale è dipenditu di u cumpurtamentu di u populu, in più, à a fine di ogni sezione, hè presentata una lista di a literatura recomandata. Avèndulu interessatu à a psiculugia di u cumpurtamentu di l'individuu, unu ùn deve micca prughjettà à i gruppi di persone. A multitùdine hè guvernucciata da una forza completamente diversa, è per quessa a psiculugia di a cumpurtamentu di massa hè distinta da a psiculugia di u cumpurtamentu di l'individuu.

In questu articulu, avemu immisu ni trè tipi di basta di basta di a nostra interaczione cù l'altri populi.

Cumportamentu passiu

U cumpurtamentu passiu hè u risultatu di u nostru caratteru. I so passivi ùn sanu micca manera d'articuli articulate e so precisa, è, in regula, passanu nantu à l'altri. Aghjustighji sò spessu dispusitivi di certazza, a mancanza di forza di volontà pò esse accumpagnata da un sensu d'inferiorità. A passività ùn hè micca per questu un stile di vita, certe volemete un modu simili di cumpurtamentu, decisivu chì u risultatu chì pensa ùn valerà micca u sforzu è u sforzu. Quelli chì anu un passiu cumuni sò cumuni, spessu tortu di a quistione: avè trattonu bè in una situazione dada.

U cumpurtamentu aggressivu

L'aggressione implica a suppressione di i diritti di una altra persona è l'affirmazioni per riduzzione i meriti di l'altri. Stu cumpurtamentu fa riferimentu à a pusizioni attivu, ma l'aggressione hè diretta solu à a distruzioni. Spessu, u cumpurtamentu aggressivu hè assuciatu à a psiculugia di l'omi, mentri l'apatia è a passività sò più caractere di e donne. L'autore realizazione per l'umilità - evidenza di mancanza di fiducia in sè stessu.

Cumporu di cumprumissu

A ricerca per una cumprenda ùn significa micca passività, in questu casu una persona cerca di truvà una manera di cuntrollu di ciò chì succede. Cumprumissu indica l'autoestimu appiicatu, ancu di u pensamentu pusitivu. Perchè stu tipu di cumportamentu hè carattarizatu da una parte robusta di l'autorefricana è a capacità di assicurà a responsabilità à e so decisione. Cù cumpurtamentu passiu è aggressivu, cerchemu certi difficultà per altri pirsuni, mentri u cumpurtamentu di cumprisa ùn implica micca una lotta per a survival, ma l'interazzione raziunale.

Hè a capacità di l'autoregulazioni di u cumpurtamentu chì hè cunsideratu in psiculugia di u cumpurtamentu per esse u più altu crite per u sviluppu di a nostra persunità.