U Hall di u lupu

U lamentu di u lupu hè u vintu in u Circu Svarog. Dumenica da u 25 di frivaru à u 22 di marzu. U so patronu hè u diu Veles , chì era u guardiu di a porta, apre a strade di altri mondi. In seguitu à ellu sò sempre u lupu, chì ùn mancani micca a ghjente in a porta. Hanu pussessu di enormtu putere è temi à l'altri cù l'apparenza.

Caratteristiche di u Hall of the Wolf

E persone nascenu in questu piriu, tutte e so vita sò in una certa ricerca, è questu hè appiicatu à ogni esfera. Cridenu chì l'ughjettu più impurtante in a so vita hè di amparà l'esencia di tutti i cose è di e persone circunfanti. I più forza in cerca di verità andate à l'esfera amante. Hè nutate chì e persone chì sò prutetti da u Hall Wolf, manca u instincu di l'autore di prisirvazioni.

Duranti stu periodu, nascite assai vittimi, esploratori è pionieri. A gente da u Hall of Wolf à l'altri hè trattatu cù suspicità, perisce chì ricanuscianu fà ricamente l'inimici è e persone. Ùn sò micca paura di qualcosa è, per quessa, pò andonu contr'à a ghjente. A persona à quale sta Hall hè patronant, solu solu i so prublemi nantu à u so propiu. Hè nutata chì hà sceltu u cuntenutu di verificà tuttu nantu à sè stessu è ùn si pò micca cunfidarà nimu. Hè per quessa chì ancu l'antichi Slaves pensavanu chì vicinu à sti ghjente, ci vole à esse una altra persona chì cuntene a so azzione. Curiosamente, assai "lupi" in a vita diventonu a furia di servizii speziale.

U significatu di l'amuletu "U salonu di u lupu"

L'Antichi Slavi avianu tanti amulette differenti, chì avianu una energia spiciale è aiuta in situazioni differenti. Grazie à elle, una persona hà pigliatu cunfidanza in ellu è i so putere, è puderia cuntà di l'aiutu di i dii. I slaves pensavanu chì l'amuletu dà u so coratoriu di sidore è l'scatima. A persona hà un desirate à ogni costu per purtàlla à ghjustizia, chì ancu pò diri à una imposition è a dittatura. Grazie à l'amuleto "U Hall of the Wolf" una persona pò manifestà a so individualità è a voluntatissima. Hè per quessa hè ricumandatu per avè i primi parffiammi debuli, chì spessu sufrutu di influenza straniera.

Per i persone chì anu sceltu per elli cum'è un amuletore, a surgente di a forza serà chioppuru - l'arburetu predilettu di Veles. Per piglià una cundizzioni di energia, hè abbastanza toccu u toccu è affichà un pocu di tempu, chì vi farà sentu sensu è esercitu u vostru modu. Hè per quessa chì l'amuleto era spessu fattu di chioppu, chì solu aumentava u so effettu. Bastamente era purtatu cum'è un colpu à u collu. Oghje, a mascagina Slavica "Chertok Volka" hè fatta sola da u legnu, ma dinò da u metal: argentu, oru è bronzu.

Hè impurtante chì cunsiderà chì, cù un cuntattu prolongatu, l'amuleto pò averebbicheve a persona, è diventerà permanentemente pruvà à pruvà tuttu in a vostra propria pelle. L'Slavsu s'addunaru ca si usanu un talismanu durante un bellu pezzu, a ghjente hè un incontrollable. In certi casi, cù un cuntattu cuntinuu cù u simbulu, ci era un desideriu di cunuscenza, perciò in un certu tempu l' amuletini sò stati fugliale per i persone chì vulianu dedicà a so vita à a scienza. I so curati, curati è ancu i maghi prudenti. Un altru puntu negativu chì pò esce cun l'usu prolongatu di l'amulet - ci hè una fence di l'altri, in generale, u pruprietariu deliberatamenti s'esforza per a solità. A cosa hè chì dapoi u mumentu, hè una vigilenza excessiva à tutti i persone. Pudemu dinò chì u tatuu è u guarda "U vestitu di u lupu" hà duoppu duoppu, per esse, ponu revelà i pussibilità pusitiva è negativa.