Ischia, Ischia

Ischia hè una piccula isula volcanica, situata in u ovest di l' Italia vicinu à Nàpuli . I so borgesi sò lavati da u Mari Tirrenu. Ischia di Ischia in Italia, cù l'isuli di Capri è Procida - più grande in u Golfu di Napoli. Ci sò trè volcani nantu à Ischia: Epuiu, Trabatti è Monte-Wezzi. Ma l'ultima eruzzioni annantu à l'isula hè stata registrada in u 1301. U più grande di queste trè volcani, Epomanu, spessu sferisce sulphur in l'aria. Cum'è, per esempiu, in u 1995 è u 2001. Inoltre, i turisti chì anu sceltu un annunziu nantu à l'isula di Ischia, ponu esse tistimunimu un fenomenu naturali raru - a liberazione di steam sottu alta pressioni. More details on what to do and what to see in Ischia, avemu dicu in stu articulu.

Parchi Termali

Cù i so acqui termali, l'isula hà dettu l'urìgine à urìgine volcanicu. Ancu l'antichi romainsi eranu impegni à a migliurà di u corpu cù l'aiutu di questi acqui. Per quessa, i surgenti termali pò esse chjamatu l'attrazioni principali di Ischia. A cumpusizioni di e carenza di caghjunà hè stupendu, sò satuati cù diversi salmi minerali, fosfati, sulfati, bromu, ferru è aluminiu. E surgenti in Ischia sò un uttellu efficace in a lotta cù assai malati di a pelle, neurosi, artrite, reumatismu è ancu infertilità. U più famosu di tutti l'urighjini hè Nitrodi. Hè situatu vicinu à a cità di Barano.

Tuttavia, ùn importa ciò chì i parchi termali di l'isula di Ischia puderia esse, ùn deveru micca scurdate di contraindicazioni. Cusì, per esempiu, hè bisognu di limità a visita di i fonti à 10 minuti ùn più di più di trè volte di ghjornu. E questu trattamentu hè tutte contraindicazione per i persone cun malatie cardiovascular.

Cumplimentu termale "Giardini di Puseidonu"

U più grande complexu termale in Ischia hè u "Poseidon Gardens". Hè situatu nantu à a costa in una baia naturali. In u so territoriu sò 18 termali cù a diversità di l'acqua, è dinò una grande piscina cù l'acqua di mare. Per i figlioli in i "Giardini di Puseidonu" ci sò duie cani bassi cù l'acqua cusì cumunu. Resto à Ischia hè principalmente un prucedimentu di benessiri. L'acqua ricca minerale in u parcu cuntribuisci à a migliurà di u metabolismu in u corpu è aiuta à a lotta contra e malatie di u sistema musculoskeletore è l'organi respiratorii.

Casteddu Aragonese

U majestuicu casteddu aragonese di Ischia hè ghjustu in u mare nantu à un scogliu rocciosu è chjina cù l'isula cù un ponte. U primu bastimentu data di i tempi antichi, ma duranti u Medievu u palazzu fù ricustruitu. U custituitu hè oghje quasi tuttu u territoriu di un islettu chjamatu - 543 sq. Km. L'altezza di l'edificiu hè 115 m. U castellu hè ghjustamente cunzidutu u simbulu principalu di l'isula di Ischia.

Beaches

A lunghizza di a costa di l'isula hè 33 km, è quasi tutta a costa hè stata cun numerosi platele. Isuli di Ischia sò diverse è pittoresca. E amatori cuddini nantu à a regula è i fanatici di u windsurf truvà a so catena di l'isula, chì vi farà appellu.

A più grande di l'isula di Ischia hè a spiaggia di Maronti. Hè situatu vicinu à a cità di Barano è a so longu per a costa di l'isula hè di circa 3 km. I rocciosi rocci cù gorges è caves è l'acqua purificante di acqua aghjunghjenu assai turisti à questa spiaghja. Diversi bars è cafes longu à a spiaghja permette à i visitori à avè un fucusu, senza partiri da u mare.

U pianu mejoru per un spassighjate di mare hè l'estiu. In lugliu è agostu hè u clima più caliente chì prumesse assai turistere. In u vaghjimu, l'isula principia a stagione di velitu. Ma in u inviu, a tampiratura in Ischia, anche relativamente cale (9-13 ° C), ma per u reste di a spiaggia hè chjaramente inadegwate.