Lingua di corpu e gestiti

A lingua di u corpu è i gestiti furnisce più informazioni riali è chjaru chì i paroli. L'omu pò cuntene u so discursu, ma e so espressioni faciali , posture è i parechji gestiti facenu pussibuli cumprenderà i veri penseri è intenzioni di l'interlocutore.

Psicologia di lingua corpu è gestiti

Parechje persone facenu un sbagliu micca, per ùn esse attentu à i gestiti di u so interlucutore. U puntu tutale hè chì sapendu a lingua di u corpu, pudete leghje i pinsamenti di l'altri. U sapè ottu uttene in parechje situazione, per esempiu, durante una entrevista, negociazione, cunniscenza cù u sessu oppostu, ecc.

U rolu di a lingua di sigre è u corpu in a cumunicazione hè grande, perchè pudete amparà assai infurmazioni utili à una persona. Per esempiu, se a testa hè omessu, l'interlocutore hà una figura di qualcosa. Se una persona cù i so pedi hè un signu chì ùn manca l'attenzione. L'interlocutore, quellu chì aspetta, intersee o hè nervu. Quandu una persona fegate i so mani o tocca u so corpu, questu hè cusì calma. E mani, ghjucatu nantu à a testa, indicanu chì l'interlocutore hè còmico, è percepà percepà u tema in discussioni. Sì, duranti una conversazione, una persona si devia u corpu in a direzzione di a sera, allura voli mette un fini è vai. Un apretto di lignu pò cuntà assai, perchè se a manu di l'interlocutore hè nantu à a cima - questu hè a so expressione di supiriorità fisica. In anticipazione di qualchissia qualcosa chjave, una persona hè cuminciata à lamberà i so labbra involuntàmente.

Lingua corporale è gestiti di i zitelli

  1. Se i braccia sò attravirsati, a ghjente ùn hè micca situata per appruppessi a cumunicazione , è volia di mantene a distanza.
  2. A simpatia di a ragazza serà signalata per strufinendu u poignu, perchè questa zona hè cunzidiratu una di e spazi erogenichi cchiù cumuni.
  3. Signualu sessuale hè l'esposizione di u collu da i capelli è l'acchianava. In questu casu, l'omu ùn ponu micca dubbite chì a donna hè stata situata in cuntattu vicinu.
  4. À l'intaressi di a chjesa in un omu particulari esse rializatu da a punta di u vilenu à a parti oggettu.

Lingua di corpu e gestiti di l'omi

  1. E labbre compressiate forte indican una attitudina aggressiva, è se un omu passa a lingua in li labbra durante una conversazione, i so penseri sò in leia.
  2. S'ellu si chjama u so dete nantu à a tavula - hè un simbulu d'irritazione. Scratching the lobby in letturale indica fatigue da a conversazione.
  3. In a lingua di u corpu è i gestiti di i persone, crede chì a sputichezza di u collu indicanu inganimentu o irritazione.
  4. In l'eventu chì l'ochji corse in direzzione diffirenti, l'omu hè ingeru o sia insecurità in ellu stessu.