L'attivazione per attività in psiculugia

L'attivazione di l'attività in a psiculugia o a teoria di l'attività hè una scola psicologica pocu novi (1920-1930). Hè un attuali novu novu à l'estudo di a psyche umana. Hè basatu nantu à una categurìa chjamata "Attività di Assicuranza".

L'essenza di u prucessu di l'attività in psiculugia

I teoristi di l'attività accetta l'attività di vista cum'è unu di i tipi d'esistenza umana attiva, chì, prima di tuttu, hè diretta à a trasfurmazioni creativa, a cunnulazione di a realità circundante. Cusì, hè cunsideratu chì i seguenti caratteristiche sò stanu in l'attività:

  1. Da u nascita, una persona ùn hà micca attivatu, si sviluppeghja in tuttu u tempu di a so educazione , in modu di furmazione.
  2. Pigliate qualsiasi attività di l'indiaticu manca d'avè anu da u limitu chì limita a so cuscenza, creanu valuri spirituali è materiali, chì, per consensu, cuntribuiscenu à u sviluppu storicu è u prugressu.
  3. L'attività cuntene a maiò naturali, i cullezione culturale, a sete da a cunniscenza, etc.
  4. Hè un caratteru produtivu. Cusì, solu per questu, a persona crea ogni modu novu è novu, aiutendu à satisfà e so bisogni.

In a teoria di l'attività, crede in a cussidenza chì a cuscenza hè inseparabbilmente ligata cù l'attività umana. Hè u sictu chì determina u primu, ma micca vice versa. Allora, u psicologu M. Basov suggiu appretamentu u cumpurtamentu, a cuscenza chjamata in a so struttura. In a so opara, l'attività hè un settore di miccanismi, atti separati chì sò intigibbilamenti ligatu cù una cumpagnia. U prublema principali di questu approvi Basov hà vistu a furmazione è u sviluppu di l'attività.

Principi di l'attivazione di l'attività in psiculugia

S. Rubinshtein, unu di i fundaturi di a scola soviètica di l'attivazione di l'attività, basendu in a teoria filosofica di l'autori di Marx e Vygotsky, formulò u principale basico principale di sta teoria. Ci dici chì solu in l'attività, a sia a cuscenza di una persona è a so psique nascenu è furmatu è si manifistanu in l'attività. In altre parolle, ùn ci hè nè sensu in l'analisi, in cunsiderà a psique in isolation. Rubinshtein cunzidira erroneu in l'insignamenti di i cumpettisti (chì anu studiatu l'attività) chì avianu un accorsu biologizatu à questu.

L'attivazione nantu à a psiculugia di a parsunalità

A sustinitura di questa approcplissa sustate chì a persunità di ogni persone hè visualizzata in l'attività objettiva, per quessa, in a so attitudina à u mondu. In tuttu a so vita, una persona prumessa in parechji attività. Questu hè dovutu a rilazioni suciali cù a quale hè cunnisciutu da circunità di a vita. Alcune di quelli parechji decisive in a so vita. Questu hè u core persunale di tutti.

Cusì, secondu a A. Leontiev, in a psiculugia, in l'approcciu di a natura-attività, l'estruta di l'individuu sò:

Enquireru di l'aghjurnamentu di l'sistema in psiculugia

Hè a basa di l'standard, a tutalità di e forme scientifice generale di ricerca, principii. A so essenza ghjate in u fattu chì un analizamentu di e qualità umani di u sistema anu deve esse realizatu, basatu in questi cundizioni, u marcu di u sistema in u quale hè in questu tempu di l'studiu. Questa stima cunzidira l'identità di ognunu comu un elementu cumpostu di trè sistemi diffirenti: