Chì ci hè bonu per u brou di pollo?

Per parechje, u caldo di pollo hè assuciatu cù l'acchianni di casa, una manta calorosa è ... un friddu. Dopu tuttu, u primu ciò chì a mo mamma hà offru quandu avè vistu chì u prublemu hè vinuta hè un caldu aromaticu caldu cottu nantu à una puddastra. In regula, a mo mamma era tuttu bè di bèniri cù u caldo di pollo.

Chì ci hè bonu per u brou di pollo?

Stu pruduttu hè assai nutrittiu, saturatu, cù parechji alti fatali, aminociti , vitamali, minerali, péptidos.

U caldo di pollo per i friddi hè più ca utile, hè quasi una panacea. U liquidu caldu, in principiu, aiuta à scumpari la mucosa di l'attitudini respiratoriu, è u caldo di pollulu cuntene carnosine. A carosine hè un immunostimulante chì aiuta à u corpu à l'infezzione di u ghjattu, in particulare in i primi stadioni di a malatia. Inoltre, cistinite (aminòcidu) dilute sputus e fa cunfirmà a cundizione di u pacictu più tolerante è senza preghjudiziu chimicu di chimica.

A pruprietà utili di u brou di pollo sò ancu spiegati da a presenza in una cantina decentà di vitamini B1, B6, B12, etc., chì accelleranu u metabolismu , prumove a normalizazione di u sistema nervatu cintrali. E u calchju, u magnesiu, u seleniu, u ferru, chì sò parti di u caldo di pollo, fanu un alimentu ideali per i malati affucati, debilitatu è cù l'ossi rotulati. Dunque, a risposta à a quistione: "Cuntinuò u gustu di pollo?", Sò solu esse affirmativu.

Hè a sopa da ghiaia per u stomacu?

Certamente! Permette stimulà u travagliu di u viaghju gastrointestinali, parutralizazione chì parmetta l'acidu gastriu è cusì à prutezzione di e pareti di u stomacu. Per ne neutralizà a sustanzita periculi chì ponu esse prisenti nantu à a carne d'un pezzu (a storia di i pruduttori senza scrupulous hè longu addivintata un cunvulsione), vale a pena dullirà u primu brou è cunsuma a seguente. Un altru raggiuni per a refraining from the use of caldo di pollo pò esse l'esofagite riflussu (infezzione di a mucosa per ingestione di cuntenuti acidi annantu).