Perchè a ghjente avemu bisognu amici?

Perchè l'amichi hè necessariu - a maiò parte di noi ùn penserianu micca. Dopu tuttu, avemu generalmente percive l'amici comu una rialità. E ancu a risposta à una questa banale cumpletu pò causate difficultà per parechje persone.

Avemu avutu bisognu d'amici?

L'omu hè un esse sociale, è ùn hè micca vita in un vacuum, ma in a società. Cuntattate cù l'altri pudemu in modu diversu, ma l'indiatura vera in u sensu cumuni, umanu solu quandu avemu omessu cù l'individuii chì sò vicinu à noi à spiritu, vede, gustu. Per quessa, ùn si ferma sola entre a ghjente. Eppuru, se sti pirsuni per noi sò parenti, ma più spessu, sfortunatamenti, à u cuntrariu. Per cumpensà a mancanza di calore è sincerità, i amici aiutanu. Dunque, senza elli in a vita, ùn pò micca fà.

Perchè a ghjente avemu bisognu amici?

Ùn ci hè micca una risposta in unequivocale per a quistione di perchè amicheghja necessarii d'affidanti affissanti, quì ogni persona determina u priori priuritate per ellu stessu. Qualchissia hè simpricamente scantata da esse solu , qualchissia si ritrova d'amici cù favori di u principiu "avete à mè - vò à voi", qualchissia cù l'amichi hè più divertente è ùn pò micca intrenar si. Ma hè più nantu à i amichi, ùn pò micca veramente vicinu persone. A decisione di fà amici o di ùn esse amici cù qualcosa hè stata spontata, perchè una persona intrì u to vita è okkupa un certu locu in questu, cumu si era un locu spiciale per ellu. E spiecanu per qualchì ragioni hè inutile. L'Amicizia hè un fenomenu unselfishu voluntariu è di viulenza. Avete u drittu di esperià un sustegnu di amici è l'attente à i vostri prublemi, ma pudete deve esse prestu à sustegnu è aiutà à qualsiasi momentu di u ghjornu, inorazione di i gastos è di i nervi passati.

Un amicu hè ancu necessatu di cuntami a verità spiaggia in persona, per discipulà illusione è ancu à scold. Cù sta persona, avemu bisognu di sentu vicinu, ancu da una distanza . È da e amici grandi - questu hè unu di i cumpunenti di u significatu di a nostra vita.