Pudete migliura?

Oghje, u numaru di prufanazione trà adolescenza hè sempre crescente. Mat ùn hè più di qualcosa fora di l'ordinariu, si vende da parte di ogni locu, ancu da i pantalone di TV, è micca sempre da a bocca di un masciu.

Perchè ghjuscanu cù una matta?

I ragiune chì mutilate utilizanu vocabuli obscene in u so discorsu sò diverse. U vocabulariu inaplicativu pò esse u risultatu di una criatura povira o inadegwate. Se i matri utilizanu usu mate, ùn hè micca surprisante chì a zitella li cunsideranu a norma di cumunicazione è utilizanu attivamente in u so discorsu.

Da una certa età, in più di parenti educanti nantu à u zitellu è l'adulescente, i pourtoni circunviccianu anu un grande impattu. Classmates, classmates è una cumpagnia in u patiu anu un impattu seriu nantu à u cumportamentu è a cunversazione di a mozza modesta. Se in u so ambientu si parranu cù a mamma, ùn hà mancu una quistione di se si pò ghjurà, parerà esse un tipu di norma di cumunicazione.

Per pruvucari u desideriu di una zitella à utilizà vocabuli obscene ponu esse una situazione stressanti. In certi casi, hè megliu utilizà a profanità, sbulicchendu l' emozioni accumulati cun ellu, invece di mantene in tuttu.

Hè pussibule di ghjurà cù matte?

Ch'ella sia pussibule per i zitelli per ghjurà hè un puntu sicilianu. Dopu o fieri sessu cum'è una criatura giovane ghjente, di sicuru, l'idiê obscene ùn sarà micca micca per elli. Ùn hè micca bellu è micca eticu, in più, a maiò parte facenu di cumunicà cù e zitelli chì ùn anu micca usendu e parolle forte in u so discorsu. In ogni casu, ogni persona hè una persona, è ghjè per ellu di decide ciò chì hè bonu per ellu è ciò chì hè male per ellu.

Cumu pudete scurdà di manera di ghjurà?

Sì tutte e listesse hè decide di fà un sforzu di scorcherà a zitella Utilizà ghjurà parole, è hè bisognu di seguità certu cunsiglii. Pudete per annunzià per annunzià u sessu fieru chì ghjè una picciotta chì ùn hè micca bè da utilizà sti parole in u vocabulariu. Tali pinsamenti ùn devenu esse offensivu. Sì a zitella u sustegnu in u desideriu di scurdà u so discorsu da ghjurà parole, pudete fà l'elementu di jocà cresciute un guadagnante per penalità per ogni propria scusa. Vale degnu di vede chì hè insulte per senti cusì parlà da i so labbra.

Mat fa chiamata più energetic. Forsi, cù l'aiutu di i vocabuli obscene, a zitella prova di attruvarà a vostra attenzione. Parlà cù u so core à core, è scuprite u veru raggiuni di utilizà a so lingua abusiva.