Impudence - a siconda felicità

Avete bisognu, postu chì murmutulò dopu a persona squeezed senza a fila, addentanu mentale à l'insurbatu "arrogance - second happiness" quistione? Or ùn crede chì ùn hè micca cusì, ma, per qualchì motta, questa hè "second happiness" - qualcosa indecente è inghjillente per noi.

Pensemu d'altri, hè cusì tantu malevolenza, cum'ellu hè comunmente cridutu. E induve hè quella fata, quandu hè a valura di fà una cosa chì dicemu chì hè l'audacità è l'arrogance.

Prima, pensate à a vostra attitudine à l'arroganti: vi cunzidenu una siconda felicità, un vici, o qualcosa chì saria assai utile à voi. Assai tortu sta qualità, ma ci sò quelli chì dumandanu quandu l'arrogance per sviluppà.

L'insolenza ùn hè micca difettu?

O un vitu? Pensate: a maiò parte di noi hà caputtu più imprudente in a zitiddina, finu à chì i culombardi i culpiti in isthenti. Una negra bughjura sia di manu, è hè diagnusticatu com spontaneïtà infanzia. Ma spuntaneità in spremitizza torna imparziosa, imprudente, è ancu un prublema di rudinezza diretta, è a varieghja di ciò chì hè cunsideratu decentu fermu ferma. In l'adultu, una vita indipendente, ogni persona stabilisce i frontiere di l'impudenza, ma quantu sò largu deprezza assai in parenting.

Chì significà a parola arrogance? Questa hè impudenza, cume a cunvinzione di una persona chì mittite u megliu. In questu cuntestu, ùn sappi micca cusì dolore, accunscente, perchè ùn ci hè nunda di vergogerie à vulsia di ottene u massimu di vita. Ùn dì à dì chì l'insolence di a cità si prumove, perchè s'hè furmatu a nostra storia, ùn sò micca nantu à a terra di genti di siveru.

Un'altra cosa hè quandu una persona ùn cunnosci micca a misura, è a so impudenza ùn hà micca limità. Quandu vene à a perdita di rispettu à l'altri, una arrogance sana dà a modu di unceremoniousness. Dunque a question si sviluppa, cumu per ghjunghje cù l'arroganza.

Cumu a resistenza di l'arrogance?

In a maiò parte di i casi, l'unu chì duverebbe cunsidareghja senza mutivinu, ùn sospetteghja micca chì ellu fai una cosa chì ùn pò micca capitu. Eccu, ùn hè micca l'altru chì si mette prima, ma tù avete fattu scantu. Principu di l'impudenza - un cuncettu assai cunvinimentu. In ogni casu, succede chì avemu a gattivu francu, è ùn sapianu cumu per risponde à l'arrogance.

  1. Prima, pruvate d'esse s'ellu ci hè disrespect to others in u cumpurtamentu di a persona insolente. Se l'arrogance hè u risultatu di discrive, ùn anu micca esse tombu per fà u so omu chì hà impastatu à u locu. In particulare, si dopu à parting sò indignatu è dicenu risposti possibles, chì sò stati inseriti. Dopu tuttu, capisce chì micca solu chì a persone imputeniu si cunserveghja indignetariu, ma tù stessu.
  2. Spessu, a ruborata hè fatta, è vene cumporte da a incertezza. Sì chjappà stu nota in u cumpurtamentu di l'altru omu, serà più faciule per voi per capisce i so attempti di capisce i locu vulnerable cù una intastanza di impudenza è d'audacità.
  3. Sè pussibule, pruvate à brachise à persone per esse o, almenu, reduce a cumunicazione à un minimu.

È, finarmenti, se face l'arrogance à ogni volta, pensate chì hè sbagliatu cù a to stima di l'autoestima è a cosidizioni. Forsi queste sceglite a pusizione di a vittima, è cusì a ghjente chì si stonda nantu à u to collu. Pruprietà, caldi, seduttori è scammari - tutta sta genti senti quelli chì sò più faciule male per u so cumpurtamentu. Per quessa, a via più bona di battizà l'arrogance hè d'amori è rispettu di voi stessu!