U zitellu hà presu un rash in u so bocca

Tutte e genitori almenu una volta, ma faccianu cù una piccula rash à a bocca di u zitellu. Qualchissia st'imperu passa rapidamente, un massimu di 2-3 ghjorni, è qualcunu intesa esse rimessa in settimane è ancu parechji mesi.

Cause di la rash vicinu à a bocca

  1. In u zitellu, un salvaje nantu à a bocca pò esse cumpari bisognu . Duranti stu pirìudu, quasi tutti i zitelli ghjittati da a saliva. À questa saliva scorri finu à quellu grande, chì i so nomi di parechji sughjorni mancanu a cambià u zitellu annantu à un saccu. Hè per quelli di babbi, chì falendu da u manduca, u zitellu è ci hè un rash vicinu à a bocca. Per sguassà l'irritazione, pruvate spessu cusì possibili à mancià e rumeni di a bocca è di a barbara cù una napkinatta, ancu di pruvate di spenderà a pelle à a bocca cun una criatura o bempenu. E, sicuru, sia pacienza. Quandu a dentale hè stata, babbu, è cun elli i rash saranu cumunu.
  2. Un rash rash in a bocca pò esse un indicatore di allergià . A maiò spessu, un rash pare inesperatu. Sì, cù i rashes, u picciottu pesa d'arraggiata, rascò i lochi cuparti di sti pezzi, è ancu culpisce chì l'internu di u nasu hè rivoluze è u prugramatu flussi, in modu senza eternità, vi vene cun allergii. In a lotta contru ella, i antihistaminimi vinaranu in u salvamentu. Sì esse parenti di a vechja scola è sò usati per suprastin, perchè piglià u vostru tempu. Avà parechje assai di droghe anu aghjustatu, cumandu di più serumu, più efficace è senza menu effetti secundari (somnolenza, per esempiu). A visita ancu un allergista è pruvate truvà un allergiu.
  3. Un salpadentinu vicinu à a bocca di u zitellu, è ancu in l'altri parti di u corpu, pò apparse dopu a inoculazione . Questu deve esse dichjaratu immediatamente à u pediatricu, è dopu, seguite a natura di stu raffu.
  4. Dirt , accidinentemente s'arrivela da i palme, o solu smarate nantu à u mandibule, pò ancu pruvucà l'apparenza d'una rash. Hè stupidu di dì à e mamma per avè vistimenti megliu - tuttu pò succorsu, in ogni locu ùn avete micca u tempu. Sì ùn ci hè nunda più chì un rash, ùn anu micca peghju, fate a bocca a to face cù crema.
  5. A pelle battezza di u clima, da quì a listessa ghjallina vene à u salvata. Se u ventu in a via hè forte, vai per un passaghju, attaccà un ziteddu una zanca o un pappu.
  6. Reacciu à i moschischi di mosquito . Pruvate a greche redness cun fenistil, fermamente aiuta in questi casi - remuca rossi è irritazioni.
  7. Malati infettuti . Ùn si scurdanu chì sò spessu accumpagnati da parechji sintomi: februvi, chills, debbulizza, etc. Se suspettate di qualcosa di sta serie, dopu, sinete tardiu, chjama un medico in casa. Cù certi malatii, u trattamentu speciale di a pelle hè necessariu, chì u spécialiste vi cunfiderà.
  8. Sì nimu di quì sopra spiecanu a causa di a rash in a bocca di u to babbone, da a pruvà pè i vermi . E micca solu feces, ma sangue. I figlioli sò più pronti à l'apparizione di vermi. u so corpu hè più déquistau chì un adultu, è tutte e funzioni protettiva necessaria ùn sò micca formati solu. Pò esse chì ùn avete bisognu di lubricate a vostra parolla cù crema, ma per salvà u zitellu da i vermi.

Prevention of rash

Se ùn pudete micca definisce nunda cù babaule, cum'è eterna, è si spiegarà finu à u tempu chì venenu, l'altri pruvucalli di u rash pò esse impeditu.

  1. Pruvate per gastru tutti i vaccinations, perchè salvà u zitellu da parechje malatie infizziunà.
  2. Per riduce a prubabilmentevulà di allergii, intruducerà lure correctament, senza viulenza di termini è dosi.
  3. E, sicuru, temperate u zitellu, infundate in ellu da a zitiddina l'abitudine di guidà un stiltu di vita sana.