Angel of Beads

À a vigilia di Valentine's Day, assai sò racking their brains about what to give to their loved one. Ùn ci hè micca un regali più bonu chì quellu chì hè fatta da ellu è in quale tutti l'amori è l'urziunità di u donu sò chjusi. Hè per questu chì prupone per dà l'amuletu - un anghjulu struvatu da perle. Dà cumu fà e vostre propriu mani da perdi à un anghjulu è serà un discorsu in a nostra classica maestra.

Per un ànghjulu di perli, avemu bisognu:

Getting Started

  1. Chì un angelo senza aiutu? Hè bisognu cù ellu è avemu principiatu in captivity. Per un halo, puderemu chjode 17 cornelli d'oru nantu à u filatu è i mette in u centru di u filatu.
  2. I fini di u filu passanu per una grande cuffia transparente versu l'altru.
  3. A testa è l'halo per l'ànghjulu sò pronti.
  4. I fini di u filu sò torciuti diversi volte - questu seranu u coddu di u nostru anghjulu.
  5. Emprumbe à tenevule u torsu. Prima, pigliate una gran beata bianca è fate a fini di u filatu in questu.
  6. Per a secunna fila, cuntribuemu à a listessa manera dui grani bianchi.
  7. Triciclo di dui fila di u troncu, avemu principiatu a tufate e l'ale di u nostru anghjulu. Per ogni unu di elli, piglià 23 capelli trasparenti è stringhje à l'estremità di u filatu.
  8. Dopu, ghjunghjaremu una capricci d'oru - questu seranu a punta di l'ala.
  9. A fine di u filu passà per l'ultime in a fila un capelli trasparenti è ghjunti cù cura.
  10. A parti inferma di l'alata hè stata di 19 cornutesti trasparenti. E stringhenaghji stringe à u filatu.
  11. A fine di u filu passà per dui grani, a seconda fila di u troncu.
  12. Repetite ogni operazione per a seconda ala. L'ale di u nostru anghjulu sò pronti.
  13. E mani di l'ànghjulu tiurenu da 6 pelletoli bianchi è 1 d'oru. Stival string beads on the wire.
  14. Avemu passatu u finale liberu di u filatu per tutte e taglioli bianchi, sguardate u doratu. U filatu hè stretchutu currettamente, distribuzendu uniformi perli.
  15. Ripetemu queste operazioni per a seconda manu. E mani di u nostru anghjulu sò pronti.
  16. Cuntinuemu à pigliammi u troncu. Per fà questu, avemu assulvutu 3 grani bianchi in a terza fila, è ogni fila successiva serà fatta nantu à 1 bead wider.
  17. Dopu cinque cinque chjosa di granuli bianchi, a fila sussurria hè intravatta di tacchi d'oru. Avemu bisognu di 11 piezzu, ma a quantità pò varià, secondu u grandezza.
  18. L'ultima fila hè fatta di 8 granuli bianchi.
  19. Fixemu a fini di u filu, passendu unu di i so fini in una fila, tùstru du bè d'oru. I fini di u filu sò torciati è tagghiati.
  20. In u risultatu, avemu avutu un tale maravigliu attellu anu vistutu da un schezzu simplice di tissuti chì ancu per i principianti ùn serà micca difficiule.
  21. Per questu l'angelo figura per esse voluminosa, avemu dudu introducesi i vostri ajustementi à u schema di tissuti. Dopu scumpressate i perli per ogni fila di u troncu è passendu per l'ultima libera di u filatu, cambia a figura in u circondu è ripiteva sta funzione da a so parte trasversale. Cusì, l'ànghjulu di i perli ùn saldà micca chjusu, ma di volumetric. Ma i perle per a so pruduzione in questu casu duveranu duie volte.
  22. Doppu a fini di l'ultima fila, l'estremità di u filu fermanu in i sfondi costi di a figura. I passanu à traversu l'ultima fila à l'altru, torce è tagliate l'excedente.
  23. L'ànghjulu volumetru di cunti hè prontu.

L'angeli boni pò ancu esse spuntuti da tela è fatta di carta .