A presentazione gluteale di u fetu

A presentazione gluteale si riferisce à a pusizione quandu u fetu si trova cù e nucali, è a cima in altizza. Questu hè in u 3-4% di e gravidenza è hè moltu spessu osservatu cù travagliu preterminu è gimelli. Hè cunsideratu una di e presentazione più difficiuli di u fetu.

Ci sò trè tippi di presentazione coriculale:

A maiò parte haiu esse una presentazione di corta piacè è una presentazione breech mixta. In questi casi, a probabilità di prolapseu di u cordone umbilicale aumenta assai assai, postu chì u cervicu ùn hè micca stato cù i gattive o in i buttiglii di u zitellu, è, dunque, ùn sò micca impedimenti per u cordone umbilicale per fallu in a vagina.

A presentazione Breech complica u pene. I peri è u corpu di u zitellu sianu primi, è a testa pò pinzata u cordone umbilicale, chì reduzinu u flussu di l'ossigenu in a placenta. Un altru fattore di risicu hè chì micca sempre u cervicu hè apertu per u nàscita di a testa. Hè per quessa chì ci hè un risicu per accidenza di partenza, o spinali.

A presentazione gluteale di u fetus - mutivi:

I medichi si puderanu definisce a pusizione di u fetu in l'ultimu mesu quandu esaminatu, se ci sò dubbî, un sinogramma aiutà. Quandu u ghjovanu hè in a posizione culatta, pò ancu cambià a so mente è piglià a pusizioni propria appena prima di nascita.

Aduprate à a 37 settimana, u duttore hà sempre prova di rimbursà à u babbu a posizione curretta, girantèndulu dura, ma cù prublema aggradèvule nantu à a testa è a cosce. Cù un prucessu riescuditu, a chance di un nuvimentu di u partitu vaganti aumenta, ma u zitellu pò ancu cambià a so pusizioni.

Chì pò esse di mè?

Ci sò cunsiglii senzeli chì parechji mariani anu successu per fà u ghjornu turnate è pigliate u cume. Pudete:

Ginnastica cun una presentazione pélvica identificada

Pudete esse realizatu da 34-35 simane.

  1. A donna preguite avà dettu nantu à una superficia dura. Tutti i 10 minuti avete bisognu à turnà à a direita, da quì à u spessu per 3-4 settle 3 volte à u ghjornu per una settimana. Fate prima di manghjà.
  2. Pigliate a pusizione à u pianu in tale manera chì a pelvis pendu à 30-40 cm à l'altru cà i spalle. Hè megliu mette u cuscinu sottu u bacinu. U spalle, a pelvis è i ghjinochje sò state in una recta. Parechje ricunnisciute l'effettu di stu sforzu particulari. Da a prima volta, successu hè pussibule.
  3. Per fà u travagliu di "Pose Animal" hà bisognu di mette in quattru ardenti, ripusendu tutte e membri in u pianu, u pezu deve esse trasferitilu à l'articule curvatu. Righjendu l'abdomen, u pitbullu è u crotch. Allora u zitellu hè più faciule ch'elle si movime in l'utru. L'Esercitu face un benefitu doppiu, aiutà à piglià a pritetta prima è per riduce u tonu di l'utru.

Se u zitellu ùn accetta micca a pusizioni curretta da u ghjornu di partitu, allura u duttore puderà fassi una decisione o in favore di travagliu naturali, o a realizazione di una operazione.

In ogni casu, avete bisognu à fiducia in i medichi, per chì valenu ravagamenti a situazione è risichi possibbili. A maiò spessu i casali vaginali sò realizati per e donne cun un lavu largu, cù un zitellu chì pesanu micca più di 3,5 kg. Ma ancu i casi cù a cesareà cù a presentazione di culatta sò più grande.