Induva chì creani u mandarini?

U fruttu più chjaru di l'aranciu hè adurati da l'adulti è di i zitelli. In più di u gustu maravigliu è l'aroma piacevule, i nostri cumpagnici comprenu citrati cù kilogrammi per saturà l'organisimi fatta in u vaghjimu cù a vitamina C, chì aiuta à a lotta à i frastichi è infizzioni. Ma quale pare avemu pensatu di quandu i mandarini crescenu?

Cumu a mandarina creci?

In generale, a patria di questu fruttu di u soli hè cunzidiratu a territori meridiali di a Cina è di Cochin, u territoriu storicu di u Sud-Vietnam mudernu. Cù u cultivo di pruduzzioni dulce è pruduciutu per migghiara d'anni, era vvertu, chjamatu i simboli di a nubiltà. Quandu, cum'è in i paesi europei, u mandarin vinni solu à u principiu di u XIX sèculu, hà rapidamente prumuvutu a pupulazione è ancu hà cuminciatu à cultivà in e canti climatichi di u Mediterraniu. Oghje in a lista di i paesi di i mandarini crescenu, i pusizioni di punta sò stati cun l'Italia, l'Italia è e regioni miridiunali di Francia. Se parlemu di l'Europa, i mandarini crescenu ancu in i regioni più freschi di a Grecia.

L'ambienti di creazione hè ancu cunsideratu parechji paesi di l'Africa di u Nordu, induve campanu clima climatichi fine - Algeria, Egypt, Morocco . Se parleru di quali paesi in Asia sò crecienti mandarini, hè principarmenti Filippini, India, u Sud di a Rêve, Giappone, Corea. In u Mediu Oriente, hè u primu di qualunqui vale di dì Turchese.

Oghje, i mandarini sò cultivati ​​nantu à una scusa ndustriali in i stati miridiunali di i Stati Uniti, induve i pianti di sta cultura di l'agrumi eranu impurtati da a fine di u XIX sèculu da l'imbasciadore talianu. U locu duvete pudete metà cun plantazioni mandarinu hè New Orleans, California, Texas, Georgia è Florida.

Cropulmanu questi citrati in u Mexicu, u Brasil, Guatemala è in petite quantità in certi autri rigioni di l'America Latina.

Li mandarini crescenu in Russia?

U territoriu di a Federazione Russa inclui micca solu righjoni cù un clima rico. Ci hè parechji regioni induve e cundizzioni più favurevuli per u cultivo di sti frutti bè. U locu duva u mandarin crescenu in Russia hè, sicuru, u Caucasus sittintriunali è u sudu di u Territoriu di Krasnodar. E piantazioni anu un ticu dimagghiiu, ma, quellu chì sò qualchi sughjimi in u cultivo di questi agrumi sò dispunibili.

Inoltre, un ammontu di cultivà mandarin in Abchazia. Questu hè un statu parzialmente ricunnisciutu, un territoriu appartenintu a Georgia.

Oghje hè a zona più settimana di u cultivatu di mandarin.