Cumu alimenta "Victoria" in u castagnu?

"Victoria" hè una di e varietà più populari di foglie di giardinu , chì hè apprezzatu, prima di tuttu, per u gustu incredibile di frutti. Cum'è qualsiasi cultura, fructifica perfettamenti sottu à a cundizione di cura propria, à dì - irrigazione è fertilizazione. Vi parvaraghju di cumu furnisce à Victoria à u castagnu.

Cumu alimenta à Victoria per l'inguernu?

Ùn hè micca sicretu chì l'intruduzioni di fertilizzanti in u tempu di vaghjime hè a chjave per a vittura successiva di l'invernu è una bona futura vendita in l'estiu. Hè ingaghjati in questu, com'è regula, in a prima mette di u oghje, in settembre. Di solitu duranti stu piriu a vindemosa hè digià arricchjata, l'arbuli inviendu à restà. Allora era u tempu più adattatu per a poda di e foglie, perchè chì e fragole ùn pasanu a so energia in elli. Ghjè dopu a questa operazione, chì si porta à travagliu secondu, hè di fertilizà i letti.

Se ci parramu di cumu furnisce Ghjerusalemme in u castagnu dopu à pudè, invece l'opcions sò abbastanza. Sì avete aduprà solu fertilizante organico, per ogni ziferate aghjunghjenu a cumminzione proposata. In un bucket d'acqua per 10 litri, cunfruite 1 kg di mullein, dopu in una mistura, dissolve a mità di un tazza di fraschi.

In u spaziu in u quandu u foglie di u giardinu chì ci hè vede parechje scelta chì alimenta a Victoria in settembre da l'abbitanti minerali:

  1. Dui cunti di superfosfatati sò misurati cù un vetru di fraschi è dissolute in un bucket d'acqua. Se ci hè un desideriu, cunnette a misura cù a mullein (1 kg).
  2. 25-30 g di sulfate di potassiu, 2 cullizzioni di nitroamfistosu sò disolati in 10 litri di acqua, pudete aghjunghje una vetru di fraschi.

Cumu alimenta à Victoria à l'autunnu dopu trasplante?

Da u tempu à u tempu, i fragole sò trasplantati à un novu locu. Di sicuru, u vaghjimu hè u tempu adattatu per questu. Ma ùn deveru micca obliterà di l'alimentazione. A strada, hè megliu di cumportà micca dopu u trasplante, ma dinò di prima, introdmanente durante u situ digging. Per ogni metru quadru hà necessatu: 60 g superfosfatiu, 7-10 kg d'humus è 20 grammi di sulfate di potassu. Se l'abbinimenti ùn anu micca presentatu durante a preparazione pè u sembra, posponà a prucedura per a primavera.