Tè cù ghjincu per i friddi

Ginger hè cunnisciutu per u so sapori cusì, u gustu scurchante è i pruprietariu utili, chì turnanu esse assai utile durante l'epidemii di ARVI. U primu rimedju per u fretu hè ghjustu, sì o tè o solu un razziali. Cunsiderate e ricetti di i prudutti più saludi da stu pruduttu.

Ciò chì hè utili per ginger?

L'aromu aromatica di una forma bizarre hè unu di l'immunostimulanti naturali più potenti. Sì avete aduprà u pruduttu sistemàticamente, a probabilità di cuntraccazione di una infestazione virali ancu in u scoppiu in u gruppu hè minimizatu.

Quandu u friddu, u tè cun ghjudiziu hè efficace, primuramente per a so capacità di rinfurzà u sistema immune, rinfurzà i mecanismi di difesa di u corpu in a lotta contru infezzjoni.

Inoltre, a radicali hà un effettuur, expectorante è effettu calmanti; allista u dulore in i musculi è ghjunghje, chì hè ancu assai adatta, perchè A infezzjoni virali hè casi sempre accumpagnata da un chiamatu dolce.

Tè di ginger è di limonu per i friddi

In tandem cun un limonu, chì ghjè un magazinu di vitamina C, u ghjingenu aiuta in u tempu più veloce per sopra malati respiratorii virali aguts. Enforte l'effettu di u pomelo è spices.

À i primi signali di un friddu, vale pè tè ebberru cumu seguite a ricetta:

10 - 15 cm di a razzi hè sbuchjata, finamente chopped o rossu.
  1. Aghjunghjite a mush in 1 litru di l'acqua è fate a coccia 10 minuti.
  2. Eliminate u bè da u focu, aghjunghje uni pochi cuciei di u meli, u zucchero, un limonu di meza è u pompelmo sanu, è ancu di foglie mint, cinnamon stick, kukrumu, un pocu di pimenta negra.

Una lista di spezii pò esse improvisi, ma u limonu è a melone sò l'ingredienti principali di u tè ginger di u friddu cumuni.

Tè cù ghenore è spezia contru i friddi

Stile in ARVI bevande, chì hè preparatu nantu à a basa di tè tè isru è tè verde:

  1. U furmagliu hè pruduttu cum'è a ricetta di solitu, è da filtru in un panellu è u focu.
  2. Quandu u liquidu hè cálido, aghjunse un pocu di semen di cardamom è ugliu à u gustu, ghjuvatu rossu (un terzu di una cullette per una tazza). Se vulete, pudete mette u zitrusu.

Se cocine un te quellu di friddu à 20 minuti, u jungle alleva u dulore in a gola, calienta è accelera a recuperazione. In ogni modu, per a prevenzione, i prudutti di l'arradichera sò ancu assai efficace.

Se ùn avete micca tempu di moltu cù spices, è u virus s'hè fattu chì si sentiu, hè appruvatu di fà u tè in prumu, poi pozzu un pocu aneddu di ghiaccià cù l'acqua furiosa è aghjunghje lu zùccheru o u melatu à u gustu.

Ginger da a tezza

Sì una pana fughja soffre, aiuta per aiutà à scaccià làricu caldu, à quale aghjunghje un terzu di una cullette di ghiacci secche in forma di puleu. Pudete ancu mette una tazza di meli è cuccume in a tazza. Sta zitellu hè megliu presu in a notte.

Per facilità l'expectoration cù a testa nuttata, u zincu di zucchero mistu in proporzioni ugguali cù u ziddu di limonu è una cullette di meli hà aiutu.

In a lotta contru infizzioni pulmonale uttene u decocuulu di e sali di foglie (shamballa), chì hè vindutu in i dipartimenti di spices:

  1. 2 cuci di sta cugliera pour un vetru di acqua, cibo nantu à u focu bellu durante uns 10 minuti.
  2. Dopu fattu quessa, aghjunghje una mezza culletta di pezzu ghjustu ghjustu è u meli à u bè.

Altri metudi

Comu pudete vede, disperse da i sintomi di u friddu ùn aiuta micca solu tè cù ghjudiziu, ma ancu altri rimedii tradiziunali nantu à sta razzi curativa. Per esempiu, se dilute u so zucchinu in una proporzione equalizia cù u zuccherinu è di l'acqua di u gusatu à u nostru nasu, per qualchi ghjorni passanu un corpu cù u nasu è ancu i sinusitis.

U ghjocu hè utile cum'è mezzu per inalà - l'oliu essenziale d'aquest pruduttu hè aghjuntu à l'inalteru in una quantità di 1 à 2 zipri, è a durazione di a sessione ùn deve micca esse 7 minuti.

Per sguassà un dolore in una gola, hè pussibule, masticatu un anellu di una radica fresca. In modu, stu mètudu hè bonu sè vo avete bisognu di ricordu u vostru scupertu urgente.