Bugs in cereali - cume i rinfriscà?

Parechji parte di facemu passati longa di limpezza , da i rinculi più sicreti, scorri da i riti è di purificazione di a mugna rapida. Una cucina limpia, costera è brillanti hè l'orgogliu di sta hostesse. Cù quantu discesa ùn hè una sperienza donna donna di travagliu quandu scopri in u so regnu Hordes d'invitati tiny guests. Sì, sò questi parasites microscòpichi chì ponu spona micca solu l'umore di una persona, ma ancu distrughjenu assai prudutti. E so innumabuli tribù abbitanu sacchetti è caseddi cù pasta, farina è cereali, è vaghjime chì ùn hè micca piacevule solu l'aggressore fora di a cucina, hè faciule.


Perchè u bugle solu bug?

Avemu cunnisciutu a cuccagna è mosca da a so zitiddina, perchè a maiò parte di a genti sapi i metudi di battè di sti obsezioni. Ma chì sò sti picculi insetti nìuri, chì si trattendi di fà a so propria dimora in un cuntainer cù i cereali? Un scuru scarellu marronu o chjucco biancu, circa 2,5 cm long, hè più prubabilevule chjamatu Surinamese cun orgogliu. U megliu di tutti, si senti in i graneri caliùi, in fabbrichi di alimentari è in i nostri cocchi. In più di pasta, grani, varietalli ceriali, ùn sò micca averse à diventà breadcrumbs, frutti secchi è frutti secchi.

Eranu sicurau chì tuttu era sterile, puliti, i cracke sò sbagliati, è in i croup all the bugs appeared. Questu attaccu hè assai tenacious è purtate a casa i so summamente semprici. Se u parasite ponu esse cunsideratu, i ova sò assai chjucchi. Pone i so insetti in i faschi più notti, in creases su mutandine o cuntenenti petri, ancu direttamente nantu à a superficia plana di a casella di imballa. In prima ùn averebbe notere avè l'apparenza di un stante peligrosu. Ma un ghjornu, se prublemi preventivi ùn sò micca stati riesciuti, risicate un scontu perchè quandu avete vede un esercitu sanu di questi altieri marroni fiurati in un cuntainer o una sacche di croup.

Rimedio per bugs in croup

  1. Sì quelli insetti sutteri solu appena, è u so numeru hè chjuchile, perchè ùn tira micca u pruduttu, pudete pruvate di fà creà. Ma vale digià prima.
  2. Una piccula quantità di granuli sò facilmente calificati in u fornu à una temperatura di 110 gradi.
  3. Invernu severu sò spessu sottu sacchetti di granu, frutti secchi o altri prudutti eranu bluccati. Ùn pudete micca aspittà per l'arrivata di u clima fretu, se sè u patrone di un locali, un qualchì pocu di ghjorni passati in cundizi àrtique, anu distrughjini i prucessi.
  4. Sì ùn vogliu micca tuttivà u fasgiule infettatu, poi poverà un pezzu cù l'acqua di u mari. Quandu u bugs pop up, i fasculi sò siccati è postu in un novu contenedor sterile.
  5. Se a populazione di pesti è piriculosa altissima, ci hè una necessità per a racolosa seria. Tuttu hè guadagnatu, pulita currettamente. In modu, mukoyudy sapi finta, finta di esse mortu. Per quessa, ùn pò micca cunfiderà, ancu i cattivi mortus sò senza piuma senza cessà in u ghjocu di crapulà, ma si sò rializati o purtati in u bagnu. I paesi o sacchetti di cereali sò spegati, ci ponu esse ova. U prugrammi è l'armerini si sdischanu cù una suluzione di l'acitu (una culloca di a droga per litru di l'acqua), i vasulati di vetru deve esse finamente chinu d'acqua fogera.
  6. Sì un bug nìuru si trova in a croup, vale aduprà aduprà u pirotremo in pezzu, chì hè fatta da a camomile caucasiana. Per truvà qualchissia hè pussibule in farmuttori è per i cunsumatori, ellu, à u cuntenutu di qualsiasi dichlophos, hè innocu.
  7. Qualchidunu preferanu mette e cose, cumposta da i cereali, u zucchero pulbuventu è u borax. In l'armari di l'alimentariu, hè starratu nantu à e foglie di carta.
  8. In u cuntinuu cù l'alimentu, ci hè un dentale o duie l'agliu, chì, esce da, l'insetti ùn si ponenu micca.
  9. A foglia di a foglia, chì si sparse in i banchieri, anche scantulate a pesta à un pezzu.
  10. Bugs in i cereali sò spegate, è hè megliu per impediscenu l'apparizione di una pesta senza annunziendu a testa, cusì cumu per sguassà. Hè dispunibili à accuncià tutti i ciriali in cuntenuti segati è verificate perchè per l'apparizione di mucosa, per ùn avè micca missu u spurt di creazione di a so populazione.